Mint azt mi is megírtuk, a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) bejelentette, hogy eljárást indít a Lidl Magyarország ellen annak árfigyelőre épített kampánya miatt. Az eljárás ténye nem jelenti azt, hogy valóban szabálysértés történt.
A Lidl az eljárásról szóló közleménye reagálva azt nyilatkozta, hogy a vizsgálat lefolytatása során együttműködik a hatósággal. Álláspontjuk szerint jogszerűen jártak el az ügyben.
Kapcsolódó
Mint írják, a kampányt az online Árfigyelő rendszer adataira építették fel, az összehasonlítás szempontjai tisztességesek, megismerhetőek és objektívek voltak. Leszögezik, hogy a GVH által üzemeltetett adatbázis célja, hogy a fogyasztók a kiskereskedők árait összehasonlíthassák, és a kampány is ezt a célt szolgálta.
A fapados orosz diszkontlánc hamarosan megnyitja első üzletét Budapesten
A MERE üzletlánc a rendkívül alacsony árakkal és egyszerű, letisztult üzletpolitikájával vált ismertté Oroszországban, most Káposztásmegyeren nyitnak üzletet.Ha többre kíváncsi, itt olvashat tovább→
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Döbbenetes mi derült ki a Covid-oltásokról, brutális mellékhatásokra figyelmeztetnek a szakértők
Már csak néhány óra van hátra és minden megváltozik, jön a nagy fordulat
Borzasztó tragédia a Városligetben: meghalt Csudai Sándor fotóriporter
Megérkezett a friss mérés: így áll Orbán Viktor, színt vallottak az erdélyi magyarok
Kiszámolták: így teljesít egymillió forint FixMÁP és MÁP Plusz állampapírban
Eltűnt a Balaton ikonikus pontja: a földdel tették egyenlővé
Csendben kicserélnek: a munkanélküliség következő hulláma már a láthatáron, csak így lehet talpon maradni
Veszélyes hiba miatt rendeltek el tömeges visszahívást: több százezer autó tűnik el az utakról
Kiderült, hol lehet idén fehér a karácsony Magyarországon: ennek sokan örülhetnek