A második helyen az Emirates végzett, az összes bejelentés hat százalékával ugyanebben az időszakban, az Alitalia áll a harmadik helyen 40 sérült poggyásszal.
A legtöbb kárigény a Ryanairhez futott be, utána következik az Emirates, az Alitalia, az Ethiad Airways, az Ibéria, a Royal Air Morocco, a Vueling Airlines, a British Airways, a Jet2, valamint a Turkish Airlines − írja a Privátbankár.
A portál szerint a poggyászuk sérülését bejelentőknek kevesebb mint fele ér el pozitív eredményt.
Azoknak, akiknek mégis sikerült, átlagosan 154 napba telt elérni a kártérítés megítélését, a United Airlines e negatív csúcsban 418 nappal vezet.
A Ryanairnek azonban teljes 868 nap kellett a követelés rendezésére. Ők arra a következtetésre jutottak, hogy ez valószínűleg a koronavírusnak tudható be.
Legolvasottabb
Titokzatos karácsonyi csomagok érkeznek a nyugdíjasokhoz: már el is kezdődött a kézbesítés
Az évtized üzlete volt, ha ilyen autót vett - sok magyar örülhet, hogy bevállalta az egykor lenézett márkát
Megfagynak, mint a farkasfalka az orosz mesében? Kemény télre készül az oroszok előretolt helyőrsége
Dührohamot kapott a Tesla-vezér: 120 milliós bírság után az EU teljes megszüntetését követeli
Leteszteltünk 18 szaloncukrot – mutatjuk, melyek idén a legfinomabbak
Szijjártó nekiment a „nemzetközi pénzvilágnak”, Magyar Péter azonnal visszavágott
A szomszédban már készülnek a teljes összeomlásra
Magyarországon nem jó betegnek lenni: riasztó adatok az egészségügyről
Magyar Péter: Hallom, megérkezett hozzátok a közpénz-milliárdokon utazó vándorcirkusz