Az Apple hétfői közleményében elismerte, hogy a június 24-e óta vásárolható iPhone 4 iránti kereslet túlszárnyalta a kínálatot. Emiatt Steve Jobs Apple-vezérigazgató a vásárlók elnézését kérte, és egyúttal a cég legsikeresebb termékpremierjének nevezte az iPhone 4-ét. A közleményből kiderült, hogy az alulkínálat ellenére az első három napon összesen 1,7 millió darab készüléket adtak el. Az iPhone 4 San Franciscó-i bemutatója óta az Apple részvényei 7 százalékkal drágultak. A júniussal kezdődő negyedévben 8,5 millió darab készülék fogyhat - írja a MarketWatch Chris Whitmore-ra, a Deutsche Bank elemzőjére hivatkozva. Whitmore szerint nemcsak a rövid-, hanem a hosszú távú növekedési kilátásai is jók az iPhone-eladásoknak. A negyedik generációs iPhone vékonyabb és gyorsabb mint elődjei, valamint egy sor új képességgel rendelkezik. A 16 gigabyte-os modellt 199 dollárért, a 32 gigabyte-os verziót 299 dollárért lehet vásárolni, és az Egyesült Államokban továbbra is az AT&T mobilhálózat az Apple kizárólagos partnere. Az iPhone piacra dobása ugyanakkor nem volt teljesen zökkenőmentes, több felhasználó hálózati jelproblémákra és elszíneződésre panaszkodott.