Szilva Mónika vezeti mostantól a Maggi márkát, azaz a Nestlé food üzletágát, emellett továbbra is ellátja a fogyasztói marketing vezetői feladatait is, ideértve a média, a digitális kommunikáció, valamint a fogyasztói és shopper insight kommunikációs területeket.
A szakember több mint 20 éve csatlakozott a Nestléhez, kezdetben az Italok üzletágat vezette, irányítása alatt vezették be a kapszulás kávék piacára a Dolce Gustót, 2016-ban a cég vállalati kommunikációs és fogyasztói marketing igazgatója lett.
Kapcsolódó
Idén január 1-től Bálint Gergely tölti be a magyar Nestlé kereskedelmi igazgatói pozícióját. A szakember 8 év fmcg-s kereskedelmi tapasztalat után, 2011-ben csatlakozott a svájci élelmiszeripari óriás édesség divíziójához category sales managerként. Két évvel később a vállalat out of home üzletágának vezetője lett, majd 2016-tól a food üzletágat irányította.
Széles körű tapasztalata, üzleti sikerei, lendületes személyisége garancia arra, hogy a vállalat továbbra is sikeresen tudjon reagálni a piac diktálta kihívásokra - közölte a cég.
Legolvasottabb
Meghalt Balázs Péter, Orbán Viktor így búcsúzott
Meglepő fordulat Brüsszelben: megkapták a várva várt engedményt az autósok
A Karmelitába tart Magyar Péter
Lopott és teljhatalommal irányított a budapesti sportszövetség vezetője, börtönbüntetést kaphat
Reagált Trump felszólítására Zelenszkij: "Készen állok, két feltétellel"
Figyelmeztet a nyugdíjszakértő: 280 ezer forint állami támogatást is be lehet gyűjteni még idén
Ilyet még nem látott a magyar lakáspiac: két óriáshullám sodorta magával a vevőket
Cicások figyelem: brutális szigor jön, teljesen megváltozik az állattartás
Brüsszel beelőzheti Orbán Viktort, még az EU-csúcs előtt dönteni akar