Az Argentínából származó újítás voltaképpen a reklámhordozó szendvicsember továbbgondolása nyomán jött létre, ugyanis az egyszer másfél méteres táblákat emberek tartják a magasba, és amíg pirosat mutat a közlekedési lámpa, addig a gyalogosok és az autósor között mozognak vele.
A reklámhordozó terjesztője a Macrosolid Media Consulting (MM). A társaság az utcapajzs előnyei között sorolja fel azt is, hogy nem foglal közterületet – minthogy a reklám hordozója maga is gyalogos –, a köztéri engedélyeztetéstől így több kerületben, illetve városban el lehet tekinteni.
A táblákkal a főváros legforgalmasabb csomópontjain jelennek meg januártól. Körülbelül 8-10 kereszteződés, illetve közlekedési csomópontot talált elég sűrűn látogatottnak az MM, ezek között szerepel a Blaha Lujza tér, a Kossuth Lajos tér, a BAH-csomópont, valamint a Moszkva tér is.
További részletek a NAPI Gazdaság mai számában.
További részletek