Korábban a Dán Állami Vasúttársaság (DSB) használta a mozdonyokat az InterCity forgalomban, ahonnan a Nordic ReFinance cég állományába kerültek. A svéd céggel a MÁV-VOLÁN-csoport leányvállalata, a MÁV Rail Tours köt szerződést.
A vasúttársaság közlése szerint a vontatójárművek jó műszaki állapotban vannak, a megbízhatóságuk pedig jócskán meghaladja a jelenlegi állományét: a jelenlegi tulajdonos kimutatása alapján a mozdonyok rendelkezésre állási mutatójuk kiemelkedően magas.
A turbó feltöltésű dízelmotorjukat a General Motors gyártotta, károsanyag-kibocsátásuk is kedvezőbb a MÁV saját dízelmozdonyaihoz képest.
A társaság hozzátette, a mozdonyok az első mozdony engedélyeztetését és forgalomba helyezését követően érkezhetnek, és várhatóan az év végéig állnak forgalomba, miután megkapják a MÁV új arculatát.
Lázár János kiakasztotta a szakszervezeteket
Eltűnik a Volán név az építési és közlekedési miniszter döntése miatt, amely egyesülésre kötelezi a MÁV-START Zrt.-t és a Volánbusz Zrt.-t.Ha többre kíváncsi, itt olvashat tovább.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Visszanyalt a fagyi: újabb devizahiteles nyert pert, megkopasztja a bankot a győztes ügyfél
Perceken múlt az újabb merénylet? Jelöletlen rendőrautók gázolták el a Bondi Beachre tartó férfiakat – Videó
Komolyan megsérült Fico különgépe, amely Brüsszelbe szállította a szlovák kormányfőt
Tabudöntés jöhet az EU-ban: megszavazhatják az orosz vagyon felhasználását
Csalókat csalt csapdába a nyugdíjas férfi
Megvan a NASA legújabb vezetője, el sem hiszi, honnan jött
Összeomlás szélén egy kulcságazat: 63 ezer munkahely forog kockán
Mérgesek a tanárok – Tovább nő a bérfeszültség az iskolákban
Vége a jó időknek? Látványosan esik az állampapírok hozama