A nagyjából 300 kilométer hosszúra tervezett sztráda a jelenlegi, sugaras gyorsforgalmi úthálózat köti majd össze. A tervezői asztalon 2001 óta áll a gyűrű, ám eddig mindössze egy 20 kilométeres szakasz készül.
Most azonban ez megváltozhat. a Magyar Építők szerint közbeszerzést írtak ki a gyorsforgalmi út újabb szakaszának tervezésére, emellett pedig az 51-es főúthoz kapcsolódó bajai déli elkerülő is megépülhet, valamint a 47-es út algyői Tisza-hídja is 2x2 sávosra bővül.
A közbeszerzés nyertesének feladati közé tartozik az M9-es gyorsforgalmi út 51-es és 53-as főút közötti 57 kilométeres szakaszának tervezése Tompáig, déli lekötéssel, továbbá kerékpárút tervezése Jánoshalma és Kiskunhalas között, valamint egy mérnökségi telep megtervezése Jánoshalmán.
A feladatok közé tartozik még a bajai déli elkerülő kivitelezése során az 51-es főúton az elkerülő és Hercegszántó közötti szakasz 2x2 sávossá fejlesztése.
Az algyői Tisza-híd a 2x2 sávra bővítés mellett egy kerékpáros átvezetőt és egy keresztirányú, külön-szintű gyalogos és kerékpáros átvezetést is kap a 47-es út csomópontjában.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Titokzatos karácsonyi csomagok érkeznek a nyugdíjasokhoz: már el is kezdődött a kézbesítés
Az évtized üzlete volt, ha ilyen autót vett - sok magyar örülhet, hogy bevállalta az egykor lenézett márkát
Megfagynak, mint a farkasfalka az orosz mesében? Kemény télre készül az oroszok előretolt helyőrsége
A szomszédban már készülnek a teljes összeomlásra
Megszólalt Kubatov Gábor: komoly személycserék jönnek a Fidesznél
Leteszteltünk 18 szaloncukrot – mutatjuk, melyek idén a legfinomabbak
Szijjártó nekiment a „nemzetközi pénzvilágnak”, Magyar Péter azonnal visszavágott
Megtörtént, amire mindenki várt: nagy bejelentést tett a Revolut
Magyarországon nem jó betegnek lenni: riasztó adatok az egészségügyről