A magyar autógumi-piac alighanem igen fontossá vált a világ meghatározó abroncsgyártói számára. Az itt már két üzemmel is rendelkező Michelin, a gyárát már építő Bridgestone és a Szlovákia helyett mégis inkább Magyarországra jövő Hankook által idehozott termelés mellett a szervizpiac is egyre jobban felkelti a gumimamutok érdeklődését. A nagyok közül eddig csupán a Continentalnak volt itt ilyen hálózata, most viszont a Bridgestone és a Goodyear is bejelentette, hogy országos franchise-láncot épít. Szakértők szerint a gumijavító-piacot jelenleg uraló rengeteg kis vállalkozás megérezheti majd a nagyok nyomulását. Többen vélik úgy, hogy azokon a területeken, ahol a gyártókhoz tartozó szervizbázisok megjelennek, a hipermarketek elterjedésekor tapasztalt jelenség lesz megfigyelhető, vagyis a kisvállalkozások könnyen tönkremehetnek. Részletek a mai Napi Gazdaságban.