A biztosító a 2004-es 2,3 milliárd forintos veszteség után tavaly 540 millió forintos veszteséggel zárt, ez 50 százalékkal kevesebb a cég saját előrejelzésénél. A vártnál jobb eredmény oka, hogy a biztosító jelentősen visszavonult a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítások (gfb) piacáról, a 2004-es veszteség 80 százalékát ugyanis ez a divízió könyvelte el. Maresquier szerint jelenleg mintegy 80 ezer kötelezős ügyfelük van, őket a jövőben is meg kívánják tartani. A Groupama 2006-ban a kötelező gfb-biztosításon kívül minden üzletágban legalább 10 százalékos díjbevétel-növekedést szeretne elérni. Ennek érdekében megújítja életbiztosítási termékcsaládját, és olyan új termékekekt dob a piacra, mint márciustól elérhető motorcasco.