Az elektronikus aláírással történő e-szerződéskötés beváltotta a hozzá fűzött reményeket: egyre több hallgató választja ezt a lehetőséget a diákhitel igénylése során. E megoldás révén a teljes ügyintézés elektronikus felületen történik, így az nem igényli az ügyfelek személyes megjelenését - adta hírül a DK Zrt..
Az e-aláírás bevezetése óta a beérkező igénylések csaknem 40 százalékát elektronikus úton adták le. Az e-aláírással történő szerződéskötés feltétele, hogy az igénylés a Neptun felületen keresztül induljon, és az igénylőnek legyen ügyfélkapus hozzáférése. A kitöltött adatlapot nem kell kinyomtatni, aláírni és leadni, hanem mindez online felületen valósul meg.
Kapcsolódó
Emiatt cég a jövőben csak egy ügyfélszolgálattal működtet tovább, így a KÖKI Terminálon található ügyfélszolgálat október 15-én végleg bezár. A jövőben kizárólag a társaság budapesti, Kacsa utcai ügyfélszolgálata várja a diákhiteleseket, meghosszabbított nyitva tartással.
Legolvasottabb
Visszanyalt a fagyi: újabb devizahiteles nyert pert, megkopasztja a bankot a győztes ügyfél
Tabudöntés jöhet az EU-ban: megszavazhatják az orosz vagyon felhasználását
Perceken múlt az újabb merénylet? Jelöletlen rendőrautók gázolták el a Bondi Beachre tartó férfiakat – Videó
Vége a jó időknek? Látványosan esik az állampapírok hozama
Elege lett a magyaroknak a hírekből, teljesen másra vágynak az interneten
Megvan a NASA legújabb vezetője, el sem hiszi, honnan jött
Komolyan megsérült Fico különgépe, amely Brüsszelbe szállította a szlovák kormányfőt
A hivatal szerint tízezrek, a valóságban százezrek hagyják el az országot
Titkolt fegyverüzlet: a kormány gyakorlatilag ajándékba adott 66 harckocsit Szerbiának