Erre a szakaszra 2010-ben készült már egy tanulmányterv és előzetes környezetvédelmi vizsgálati dokumentáció is. A mostani tervező feladata az elkészült tervek kiegészítése az 1-es számú főút és az M1-M0 autópálya csomópont közötti szakasszal, valamint az M0 északi szektor és a 10-es számú főút (leendő M10) közötti szakasszal.
A már meglévő dokumentációkat a vonatkozó hatályos jogszabályoknak, szabványoknak való megfelelés szempontjából is felül kell vizsgálni. Ezeken túl értékelni kell az egyes nyomvonal változatokat a műszaki, gazdaságossági és környezetvédelmi szempontok alapján.
Kapcsolódó
Ajánlatot az tehet, akinek az elmúlt három lezárt üzleti évben a mostani feladatba vágó munkákból legalább nettó 225 millió forint árbevétele származott. Az ajánlattételi határidő november 9.
A NIF még 2014-ben tervezési tendert írt ki az M0 autóút északi szektorára. Ez az M0 mostani végpontjától (a 11-es számú főúttól) tart a 10-es számú főútig. Ez a szakasz a most tervezésre kiírt szakasszal együtt zárja be Budapest körül az M0-ás körgyűrűt.
Mint a Napi.hu tavaly júliusban megírta, a kormány fejlesztési listáján mindkét most szóba került szakasz előkészítése szerepel, 2020-as befejezési határidővel.
KHF.hu_2015.02.27
Ismerje meg a közbeszerzéseket, keressen a kiírásokban, legyen a nyertesek között!
Legolvasottabb
Gigászi megállapodás született: áradni fog a földgáz Magyarországra
Őrületes botrány a Covid-vakcinák körül: iszonyú, végzetes mellékhatásra bukkantak
Bokros Lajos megszólalt: beállt a Tisza-csomag mögé, megpiszkálná a nyugdíjkorhatárt és az adókat is
Érdemes újratervezni a megtakarításokat: 28 százalék adókedvezmény vágható zsebre
Kegyetlen különbségek rajzolódnak ki: ezek a nyugdíjasok alig kapnak emelést
Borzalmas felfedezés a Wagner-csoport bányájában: rengeteg holttestre bukkantak az aranyásók
Ezen a választások sem segítenek?! A minisztérium kiterítette a lapjait
Magyar Péter belengette: információja van arról, hogy zsarolják a köztársasági elnököt
Új célárat kapott az OTP, ez doppingolta a tőzsdét