Veigl Gábor, a Balatoni Hajázási Zrt. vezérigazgatója a turizmus.com-nak azt nyilatkozta, hogy az eddig beszerzett négy új hajóval nem állnak meg a fejlesztések:
a következő években megújul a szántódi és a tihanyi rév, valamint a balatonfüredi és a fonyódi kikötő,
Kapcsolódó
ezeket pedig további fejlesztések követik. Emellett a vitorláskikötők felújítása, valamint további cél a hajóflotta frissítése és bővítése is.
Emellett a BAHART imázsának és országos ismertségének erősítése is szerepel a tervek között, valamint kiemelt szerephez jut a rendezvényhajózás.
A lap azt írja, 2019-hez képest 2024-re a kompokon 10 százalékkal, a személyhajókon több mint 20 százalékkal többen utaztak, a kerékpárosok száma több mint másfélszeresére emelkedett. A vitorláskikötők megteltek, a cég árbevétele pedig tavaly átlépte az 5 milliárd forintot, az utasszám a 2,3 millió főt.
Táthatjuk a szánkat: tényleg van, ami idén olcsóbb lesz a Balatonnál
Új járatokkal készül az idei szezonra a Balatoni Hajózási Zrt. Külön kedvezményekkel, a korábbinál olcsóbb jegyekkel várják a családokat és a kerékpárosokat.Ha többre kíváncsi, itt olvashat tovább.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Visszanyalt a fagyi: újabb devizahiteles nyert pert, megkopasztja a bankot a győztes ügyfél
Durva számokat közölt a Wolt – akadt, aki félszáz pizzát és spagettit rendelt
Orbán Viktor a brüsszeli csúcs után: Vétójog nélkül nincs értelme, hogy az unióban legyünk
Történelmi döntés: vényírási jogosultságot kapnak a gyógyszerészek, már régóta vártak erre
Napirendre került: tarthatatlan a 28 500 forintos minimálnyugdíj, ennyiből nem lehet megélni
Személyi következménye lett a kitudódott vezetői fizetéseknek a HUN-REN-nél
Ilyen sem volt még, norovírus után nyomoz a rendőrség
Nagy karácsonyi bevásárlói kisokos: megmutatjuk, hol mit érdemes megvenni
Putyin már tudja, hogyan lehet akkora béke, amekkora még sohasem volt