A gazdasági napilap cikke szerint néhány helyen már most is kérnek pénzt az elektromos autók töltéséért, de ott az eladók kiskaput használnak: becsomagolják az áram árát a parkolási díjba. Kiskapu az is, amikor az otthoni töltés árát az egyetemes szolgáltatási tarifával fizetteti meg a szolgáltató. Ezek egyelőre megengedhetők, de később nem lesz rájuk mód.
Az NGM-ben készülő törvény életbeléptetésével Magyarország az uniós direktíváknak tesz eleget - állítja a lap. Definiálja például a szükséges fogalmakat, meghatározza az állami, illetve önkormányzati jogköröket és kötelezettségeket.
A direktíva fő elvárása az, hogy átlátható és átjárható, összehasonlítható legyen az idő-, illetve a mennyiségalapú töltés elszámolása. Arra azonban nem tér ki, hogy az elektromos autók áramának értékesítését hogyan kell fizetős, kereskedelmi szolgáltatássá tenni.
Legolvasottabb
Váratlan bejelentést tettek a meteorológusok a fehér karácsonyról
Karácsony előtt jött a hideg zuhany, több mint száz dolgozót küldenek el
Váratlan fordulat a bankszámláknál, minden lakossági ügyfelet érint
Fegyveres tréning után csaptak le a merénylők, puszta kézzel szálltak velük szembe a hősök
Retteghet a Revolut, újabb bank a láthatáron
Összeomlott az egyik futárszolgálat a karácsonyi rohamban, forrnak az indulatok
Bepöccentek az oroszok, irgalmatlan pénzt követelnek Európától
Fordulat a használt autóknál: olyan történt, amire évek óta vártunk
„Segítünk kifizetni” – Orbán legérzékenyebb pontjára tapintott az észt elnök