Az ásványvíz bolti eladása tavaly március és idén február között ugyan öt százalékkal csökkent, de még így is 62 milliárd forintot tesz ki. A jeges tea forgalma négy százalékkal 17 milliárd forintra nőtt, a szénsavas üdítőitaloké pedig stagnált a vizsgált időszakban, továbbra is 566 milliárd forint körül mozog.
Mindhárom italtípusnál stabil a gyártói márkák pozíciója: az értékben mért eladásból a vizeknél 67, az üdítőknél 87, a jeges teáknál 88 százalék a részesedésük - írja az MTI. (Öldöklő árháborúba keveredett az Aldi.)
Kapcsolódó
Legolvasottabb
Most érkezett: katonai drónok támadtak Zelenszkij gépére, áttörték a légtérzárat
Orbán államtitkára megfejtette, miért férgesek a csokimikulások
Ez volt eddig a magyarok kedvence az idén: 55 százalékos pluszban, aki ebbe fektetett
Cicások figyelem: brutális szigor jön, teljesen megváltozik az állattartás
A HUN-REN főnőkei Sulyok Tamásnál is többet keresnek, a kutatók viszont csak ennek a töredékét
Már nem készpénzt kérnek karácsonyra a fiatalok: megdöbbentő dolgot írnak helyette a kívánságlistára
Patthelyzet: százezreket érint, de még mindig nincs dátuma a petesejt-donáció elindulásának
Így alakulnak keddtől az üzemanyagárak
Egyre több településen lesznek rosszul a gyerekek a férges csokimikulástól