A Penny leállítja online élelmiszer-házhozszállítási szolgáltatását Németországban, miután a járvány lecsengésével jelentősen visszaesett a kereslet. A diszkontlánc a jövőben a fizikai üzletekre helyezi a hangsúlyt – írja a vg.hu.
Németországban az online élelmiszer-vásárlás a teljes kiskereskedelmi forgalom mindössze körülbelül 3 százalékát adta 2024-ben, így a döntés érthető. A Penny ezzel együtt megszüntette együttműködését a szolgáltatást biztosító Wolttal.
Kapcsolódó
Más országokban – például Magyarországon a Foodora, Csehországban a Wolt közreműködésével – továbbra is működik az online rendelés, valamint elérhető Olaszországban, Romániában és Ausztriában is.
Bár a német sajtóban nem esett szó további országokról, nem kizárt, hogy a vállalat az anyaország után más piacokon is hasonló lépést tesz a jövőben.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Jóváhagyták, jöhet a fogyókúrás pirula
Egy ember győzheti le választáson Zelenszkijt, ő az
Nordmann-láz: ezért kerül egyre többe a karácsonyfa
Ez vár a nyugdíjasokra jövőre
Lázár János: Elfogadhatatlan, hogy egy főúttal átszelt kisvárosban lakó kárán akarjon spórolni egy kamionos
Megvan az ítélet: fél évszázadnyi börtönt kapott az iskolai késelő
Egyik csalódás a másik után: a Nemzetgazdasági Minisztérium elárulta, miért nem jöttek a számok
Nagy a baj, válságban a közkedvelt fürdő
Meglepő számok jöttek ki: a kártyaadatok árulták el, hogy mennyi borravalót adunk