A Penny leállítja online élelmiszer-házhozszállítási szolgáltatását Németországban, miután a járvány lecsengésével jelentősen visszaesett a kereslet. A diszkontlánc a jövőben a fizikai üzletekre helyezi a hangsúlyt – írja a vg.hu.
Németországban az online élelmiszer-vásárlás a teljes kiskereskedelmi forgalom mindössze körülbelül 3 százalékát adta 2024-ben, így a döntés érthető. A Penny ezzel együtt megszüntette együttműködését a szolgáltatást biztosító Wolttal.
Kapcsolódó
Más országokban – például Magyarországon a Foodora, Csehországban a Wolt közreműködésével – továbbra is működik az online rendelés, valamint elérhető Olaszországban, Romániában és Ausztriában is.
Bár a német sajtóban nem esett szó további országokról, nem kizárt, hogy a vállalat az anyaország után más piacokon is hasonló lépést tesz a jövőben.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Sorra érkeznek a panaszok, teljes a káosz: eltűnnek a csomagok, a pénz sem kerül vissza
Karácsonyi sokk: elvitték az orbitális nagyságú főnyereményt
Hiába mentek utcára a fuvarozók, egy tollvonással pontot tett az ügy végére a kormány
Teljesen kicsúszott az irányítás a kezünkből: kontroll nélkül tarol a szuperjárvány, jövőre jöhet a nagy robbanás
Washington lecsapott európai tisztségviselőkre, Brüsszel azonnal visszavágott
Üzenetet küld az állam a betegeknek: új szabály jön az EESZT-ben, ennek sokan nem fognak örülni
Nyugdíjasok figyelem: itt a bejelentés, ekkor kapnak pénzt 2026-ban
Óriási fordulat: megdöbbentő hírt kapott Orbán Viktor barátja, ez mindent boríthat
Idén sem lett olcsóbb az otthon sütött bejgli, ennyit kóstál most a magyarok slágersüteménye