A Penny leállítja online élelmiszer-házhozszállítási szolgáltatását Németországban, miután a járvány lecsengésével jelentősen visszaesett a kereslet. A diszkontlánc a jövőben a fizikai üzletekre helyezi a hangsúlyt – írja a vg.hu.
Németországban az online élelmiszer-vásárlás a teljes kiskereskedelmi forgalom mindössze körülbelül 3 százalékát adta 2024-ben, így a döntés érthető. A Penny ezzel együtt megszüntette együttműködését a szolgáltatást biztosító Wolttal.
Kapcsolódó
Más országokban – például Magyarországon a Foodora, Csehországban a Wolt közreműködésével – továbbra is működik az online rendelés, valamint elérhető Olaszországban, Romániában és Ausztriában is.
Bár a német sajtóban nem esett szó további országokról, nem kizárt, hogy a vállalat az anyaország után más piacokon is hasonló lépést tesz a jövőben.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Már nem kell vesződni a sörösdobozokkal a Penny-ben
Nem adták oda a defibrillátort egy életmentéshez a Határ úti metrómegállónál
Hiába a bankok tiltakozása, megduplázzák az ingyenes készpénzfelvételi limitet
Kiderült a nagy energiatitok: a rezsicsökkentés valójában egy zsákutca
Népszerű teát hívott vissza a fogyasztóvédelem
A Závecz pontos számokkal jött elő, ennyivel nőtt a Fidesz tábora
Néptáncosok haláláért kell felelnie a bedrogozott sofőrnek
Valami történt: Washingtonba rendelték az ukránokat
Tüntetéshullám kezdődik: lázadnak a diákok a kormány döntése ellen