A Penny leállítja online élelmiszer-házhozszállítási szolgáltatását Németországban, miután a járvány lecsengésével jelentősen visszaesett a kereslet. A diszkontlánc a jövőben a fizikai üzletekre helyezi a hangsúlyt – írja a vg.hu.
Németországban az online élelmiszer-vásárlás a teljes kiskereskedelmi forgalom mindössze körülbelül 3 százalékát adta 2024-ben, így a döntés érthető. A Penny ezzel együtt megszüntette együttműködését a szolgáltatást biztosító Wolttal.
Kapcsolódó
Más országokban – például Magyarországon a Foodora, Csehországban a Wolt közreműködésével – továbbra is működik az online rendelés, valamint elérhető Olaszországban, Romániában és Ausztriában is.
Bár a német sajtóban nem esett szó további országokról, nem kizárt, hogy a vállalat az anyaország után más piacokon is hasonló lépést tesz a jövőben.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Erre vártak a nyugdíjasok?! Megszólalt a minisztérium a 14. havi nyugdíjról, újabb részleteket közöltek
Ennyire nagy a baj? Eurót árul a Lidl és az Aldi
Fordulat Belgrádban: Vucic szerint Szerbia már semmit sem garantálhat Moszkvának
Mindenki jelentkezzen a konzulátuson! Ítéletidő a magyarok kedvenc mediterrán búvóhelyén
Leleplezték Putyin trükkjét: tollak és ékszerek árulták el az időutazó elnököt
Pénzt keresni úgy, hogy semmit sem kell csinálni? Itt a magyarok új kedvence
Többet keresünk, mégis kevesebb marad – kiderült, hová tűnik a pénzünk
Sztrájk fenyeget az egészségügyben – az ápolók szerint elfogyott a levegő
A lakásdrágulás mágnesvonatként mindenkit elgázolt, most lassítva megvárja, hogy kik élték túl