A spanyol bank tavaly indította el „Louder Together” nevű versenyét, amelynek célja egy nemzetközi zenei együttes létrehozása – méghozzá a TikTokon keresztül. Az akció keretében hét ország, köztük Argentína, Brazília, Spanyolország, Portugália és Mexikó fiatal tehetségei versenyezhettek azért, hogy a zenekar tagjai lehessenek – írta meg a Finextra.
3 500 fiatal jelentkezett saját dallal úgy, hogy a TikTokon a #loudertogether címkével zenés videót töltött fel. A Banco Santander zsűrije öt győztest választott ki, ők Barcelonába utazhattak, ahol közösen készítettek egy dalt és egy videóklipet.
A videót csak a YouTube-on egy nap alatt több mint 60 ezren nézték meg.
A kampánnyal a Santander nem csak a pénzügyi szolgáltatásait tudta ezzel népszerűsíteni, hanem arculatot is váltott, a fiatalok felé nyitott.
Görcsösen ragaszkodnak a készpénzhez a fiatalok, nagyon megégethetik magukat
Annak ellenére növelték a milleniálok a készpénzben tartott megtakarításaik mértékét, hogy optimistábbak voltak a gazdaságot, a jövedelmeiket, az élethelyzetüket és a befektetéseiket illetően. Erről itt írtunk részletesebbeb >>>Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Nekimentek az oroszok a belga banknak, bekövetkezhet a legrosszabb
Egyre többen nem kérnek a céges karácsonyi bulikból
Ipari sokk Magyarországon: már a kormányváltás is szóba került a friss adatok után
Sokk Európában: biztonsági kockázatnak minősítette Dánia az Egyesült Államokat
Riasztották a járványügyet: visszatért a rettegett kórság a középkorból a magyarlakta városba
Berágtak a németek, bekérették az orosz nagykövetet
Kocsmai stílus a parlamentben, repült a vizespalack is
Már jelszó sem kell, hogy ellopják a fiókunkat
Orbán Viktor: Vége van