A spanyol bank tavaly indította el „Louder Together” nevű versenyét, amelynek célja egy nemzetközi zenei együttes létrehozása – méghozzá a TikTokon keresztül. Az akció keretében hét ország, köztük Argentína, Brazília, Spanyolország, Portugália és Mexikó fiatal tehetségei versenyezhettek azért, hogy a zenekar tagjai lehessenek – írta meg a Finextra.
3 500 fiatal jelentkezett saját dallal úgy, hogy a TikTokon a #loudertogether címkével zenés videót töltött fel. A Banco Santander zsűrije öt győztest választott ki, ők Barcelonába utazhattak, ahol közösen készítettek egy dalt és egy videóklipet.
A videót csak a YouTube-on egy nap alatt több mint 60 ezren nézték meg.
A kampánnyal a Santander nem csak a pénzügyi szolgáltatásait tudta ezzel népszerűsíteni, hanem arculatot is váltott, a fiatalok felé nyitott.
Görcsösen ragaszkodnak a készpénzhez a fiatalok, nagyon megégethetik magukat
Annak ellenére növelték a milleniálok a készpénzben tartott megtakarításaik mértékét, hogy optimistábbak voltak a gazdaságot, a jövedelmeiket, az élethelyzetüket és a befektetéseiket illetően. Erről itt írtunk részletesebbeb >>>Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Remeghetünk 2026 miatt? A kétszámjegyű drágulás éve rúghatja ránk az ajtót jövőre
Már kimondhatjuk, egyre biztosabb, itt biztosan lesz hó karácsonykor
Csendben lekapcsolnak: mobilok ezrei válnak használhatatlanná
Dühöngenek a fuvarozók a Hősök terén, ahova Lázár Jánost is várják
Megszűnik a Comedy Central és még további kilenc tévécsatorna
Friss V4-es adatsor – Csehország már célértéken belül, Magyarország még küzd
Útra keltek a fuvarozók: elesett a pálya a több ezresre bővülő tüntetés miatt, Lázár tárcája továbbra is értetlenül áll
Végre: óriási mennyiségre szerződhet a Mol a horvát Janaffal
Robbantás Moszkvában, káosz Budapesten