A Nemzeti Befektetési Ügynökség (HIPA), az ABSL Hungary és az AmCham Hungary közös döntése alapján idén a Sanofi Budapest Hub nyerte el a „BSC Investor of the Year”, vagyis az év befektetője díjat az üzleti szolgáltató központ kategóriában. Az ügynökség a díjjal a szolgáltató központ utóbbi két évben elért dinamikus növekedését, valamint a Sanofi Magyarország iránti hosszú távú elköteleződését ismerte el – írta közleményében a Sanofi.
Azt írták, a zsűri döntésében fontos szerepet játszott a Sanofi idei beruházása, amelynek eredményeként a vállalat jelentősen kibővítette budapesti irodáját, hogy meg tudjon felelni a jövőbeli növekedési terveinek, és hogy kollégáit modern, korszerű eszközökkel, közösségi terekkel és szolgáltatásokkal lássa el. A Váci Greens Irodaparkban ma egy 15 000 négyzetméter alapterületű irodakomplexum nyújt ösztönző és ergonomikus munkakörnyezetet a Sanofi Budapest Hub közel 2000 munkatársának. A központ növekedése a jövőben tovább folytatódik, a tervek szerint 2026-ra a munkavállalói létszám eléri a 2200-at.
„Nagy megtiszteltetés és öröm számunkra, hogy a HIPA a Sanofi Budapest Hubot választotta az év befektetőjének a szolgáltató központok kategóriájában. Az elismerés, úgy vélem, a Sanofi hosszú távú elkötelezettségének szól. Mi nem csak a szolgáltató központunkba fektettünk be, hanem a magyar gazdaságba is. Ezt bizonyítja, hogy az elmúlt 30 évben összességében több száz milliárd forint értékben hajtottunk végre beruházásokat Magyarországon” – mondta el Ahmed Ismail, a Sanofi európai szolgáltatóközpontjainak vezetője. Hozzátette: „A budapesti központunk közössége mind szakmailag, mind kulturálisan sokoldalú, amit mi sem mutat jobban, minthogy 69 nemzet képviselteti magát, miközben a munkavállalók háromnegyede magyar. Ez a díj a nagyszerű szakembereink tehetségét ismeri el, és megerősít bennünket abban, hogy jó úton járunk.”
A Sanofi Budapest Hub mára a vállalat globális működésének egyik kiemelkedő pillérévé vált. A központ multidiszciplináris felépítésének köszönhetően egyedülálló módon fogja össze a pénzügyi, humánerőforrás-, beszerzési, digitális, orvostechnológiai, gyártási és ellátási, valamint K+F-támogató funkciókat. A Budapest Hub tevékenysége így már jóval túlmutat egy hagyományos vállalati szolgáltató központén: közvetlenül támogatja a Sanofi kutatás-fejlesztési tevékenységét, és aktívan járul hozzá ahhoz, hogy a globális biotechnológiai vállalat működése egyre inkább a digitális, mesterséges intelligencia-alapú megoldásokra épüljön.
A vállalat 2023-ban indította el globális átalakulási programját, melynek célja az, hogy a Sanofi világelső K+F-vezérelt, mesterséges intelligenciával támogatott biotechnológiai nagyvállalat legyen. Ennek érdekében a Sanofi úgynevezett Business Operations egységeken belül szervezte újjá és központosította operatív folyamatait. A Hub-ok világszerte kulcsszerepet töltenek be a Sanofi életében, Budapesttől Barcelonán és Hyderabadon át egészen Kuala Lumpurig és Bogotáig. A központosított, adatalapú és digitalizált működés révén a Budapest Hub közvetlenül járul hozzá a gyógyszerfejlesztés folyamatának lerövidítéséhez, így a betegek hamarabb juthatnak hozzá az életmentő, vagy az életminőségüket javító innovatív terápiákhoz.
Gyanúban a tekintélyes gyógyszergyártó: váratlan vizsgálatot tartott az unió
Az ismert francia cég a gyanú szerint megsérthette az uniós versenyjogi szabályokat azzal, hogy lejárató kampányt indított a rivális vakcinákkal szemben. Bővebben >>>Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
A szomszédban már készülnek a teljes összeomlásra
Lesújtó hír jött: 60 ezres nyugdíjra is alig számíthat, aki így adózik
Már készítik elő a kormányrendeletet: így változik a pedagógusok bére
Hol az örvény vége? Becsődölt egy újabb autóipari beszállító
Kötelező herevizsgálat, háborús jövőkép: történelmi döntés a hadsereg bővítéséről
Döntött a Fitch Magyarországról: nincsenek jó hírek
Már nem kell vesződni a sörösdobozokkal a Penny-ben
Tízből hét budapesti már az online vásárlás szerelmese, vidéken más a helyzet
Népszerű teát hívott vissza a fogyasztóvédelem