Az OTP Banknál olyan technikai probléma lépett fel a mai nap folyamán, amely miatt egyes ügyfelek számlájáról duplán vonták le bizonyos korábbi vásárlások összegét. A hibát egy külső szolgáltató okozta, a bank pedig próbálja helyreállítani az érintett számlák egyenlegét – írta meg az Index. Bár nem tömeges jelenségről van szó, de sok ügyfelet érint a hiba.
Az OTP elnézést kért az okozott kellemetlenségért, de a lap szerint az Erste Bank is hasonló tartalmú közleményt adott ki.
Az Erste Bank is azt közölte, külső szolgáltatói hiba miatt 2025. augusztus 7-én tévesen duplán terhelődött néhány 2025. július elején végzett bankkártyás vásárlás.
„Nem történt visszaélés, a duplán beterhelt összeg központilag jóváírásra került, már a zárolt tételek között megtalálható, így ezzel nincs teendőd. Sajnáljuk a kellemetlenséget!”
– áll a közleményben.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Gigászi megállapodás született: áradni fog a földgáz Magyarországra
Bokros Lajos megszólalt: beállt a Tisza-csomag mögé, megpiszkálná a nyugdíjkorhatárt és az adókat is
Őrületes botrány a Covid-vakcinák körül: iszonyú, végzetes mellékhatásra bukkantak
Érdemes újratervezni a megtakarításokat: 28 százalék adókedvezmény vágható zsebre
Kegyetlen különbségek rajzolódnak ki: ezek a nyugdíjasok alig kapnak emelést
Borzalmas felfedezés a Wagner-csoport bányájában: rengeteg holttestre bukkantak az aranyásók
Ezen a választások sem segítenek?! A minisztérium kiterítette a lapjait
Magyar Péter belengette: információja van arról, hogy zsarolják a köztársasági elnököt
Új célárat kapott az OTP, ez doppingolta a tőzsdét