Változatlanul a csokinyúl és a csokitojás a húsvéti édességpiac slágertermékei, a forgalom pedig várhatóan a korábbi évek szintjén alakul – közölte a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) és a Magyar Édességgyártók Szövetsége. Kiemelték, hogy a korábbi néhány évben – a 2020-as koronavírus-járvány elejét kivéve – stabil volt az ünnepi édességforgalom, ezért a NAK és a szövetség szerint az idén is kedvező szezonban bízhatnak a magyarországi gyártók.
A növekvő árak miatt ugyan általánosan kevesebb édességet vásárolnak a magyarok, de remélhetőleg ez a tendencia a húsvéti vásárlásokat nem érinti, így a múlt években megszokott forgalom várható.
A gyártók várakozásai szerint az ár-érték arány az idén minden eddiginél jobban befolyásolja majd a keresletet. Remélhetőleg a vásárlók továbbra is a minőségre szavaznak, így a kakaómasszából készült termékek helyett a valódi csokoládét választják a legtöbben - olvasható a kamara és a szövetség közös közleményében.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb

Kinyílt a brüsszeli pénzcsap, milliárdokat kapott Magyarország

Itt a hidegfront, de nem lesz benne köszönet

Ki nem veheti fel a 3 százalékos lakáshitelt? Kombinálható a csokkal?

Rossz idők jönnek a dohányosokra és a sörivókra

Gyors, hamar elkészül, de egyenes úton vihet a vastagbélrákhoz

Így rontjuk el a kávé jótékony hatását, pedig meghosszabbítaná az életet

Kiborultak a turisták a magyarok kedvenc nyaralóhelyén, brutális árakkal szembesültek

Az agyevő amőba betett a strandoknak

Feszült helyzet Szerbiában, a városok lezárására készülnek a diákok
