A 10 vállalás előnyei járjanak minden utasnak! Az év elején megfogalmazott 10 pont arról szól, hogy az utasoknak jobb legyen – mondta a MÁV Zrt. vezérigazgatója a Facebook-oldalára feltöltött videójában. Hegyi Zsolt szerint az utasok szempontjából mindegy, hogy a MÁV-csoporttal vagy a GySEV-vel utaznak, ezért azt kezdeményezte mindkét cég tulajdonosánál, az Építési és Közlekedési Minisztériumnál, hogy a 10 vállalást terjesszék ki a GySEV utasaira is.

Járjon nekik is minden előny, amit a késési biztosítás, az indulásig érkezésig tisztán tartott IC-k vagy éppen az új applikáció kínálnak – fogalmazott. 

Lázár János az év elején tízpontos vállalást fogalmazott meg, azzal a céllal, hogy az utazási élményt rövid távon, még az idén javítani tudják.

Kiemelte, 2025 az utasok éve, a 10 pont az utasokról szól, azért, hogy a közösségi közlekedést használni még vonzóbb legyen. Hozzátette, hogy már a Hivatalos Értesítőben is megjelent ez a tízpontos vállalás, amelynek a végrehajtásáért a MÁV Zrt. vezérigazgatójaként ő a felelős.

Rámutatott, a 10 vállalás egyike az, hogy

a MÁV és a GySEV a jövőben szorosabban együttműködik, a képességeiket összeadják, a magyarországi utasok elszállítása érdekében. Ez azért lehetséges, mert a magyar állam többségi befolyást szerzett a GySEV-ben, egyes szakemberek pedig mind a két vállalat irányításában dolgoznak

– mondta Hegyi Zsolt.

Jelezte, hogy ő a MÁV Zrt. vezérigazgatói pozíciójának ellátása mellett a GySEV igazgatósági tagja is. Hegyi Zsolt hozzátette, hogy ezt a javaslatát csütörtökön hivatalosan is beterjeszti az Építési és Közlekedési Minisztériumnak. A poszt alatti hozzászólásában Lázár János építési és közlekedési miniszter azt írta: kiváló javaslat, támogatom!