Az elmúlt években a diszkontpiacot szinte teljesen a Lidl, az Aldi és a Penny uralta, így alig maradt hely új szereplőknek. Most azonban a Pénzcentrum cikke szerint megérkezett a Brutál Diszkont nevű üzlethálózat, a boltok raktárszerűek, cserébe alacsony az ár, és funkcionális a választék. A cél: gyorsan be, gyorsan ki, és lehetőleg olcsón megúszni a napi bevásárlást reggel 6 és este 11 óra között.
A cég üzleti modellje, hogy közvetlenül, nagy tételben vásárolnak európai gyártóktól és forgalmazóktól. Így kikerülik a magyar nagykereskedőket, és márkás termékeket kínálnak lényegesen alacsonyabb áron, ez különösen igaz a háztartási vegyiáruka és a kozmetikumokra, amelyek az ismert bolti ár töredékéért kaphatók.
Bár a lánc még nem rendelkezik országos lefedettséggel, Budapesten már 15 üzletet működtetnek.
Ami viszont változik, az az árukészlet, a kínálat ugyanis beszerzésfüggő.
A hivatalos árbevételi adatok alapján a lánc 2024-ben kb. 4 milliárd forintos forgalmat bonyolított, ami ugyan még elmarad a Lidl több mint 1300 milliárdos, vagy az Aldi 518 milliárdos szintjétől. A fővárosban régóta jelen lévő G’Roby cégcsoport éves árbevétele 2,5–3 milliárd forint körül mozog.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Olyan ajándékot kapnak a One ügyfelei, amire nem is számítottak
Jó hír jött a kisnyugdíjasoknak, emelkedhet a pénzük
Rendkívüli bejelentés: Leó pápa a Vatikánba hívatta a bíborosokat
Szilveszteri Szuperlottó: 7 milliárdért megy a játék a következő 11 napban
Egy hét múlva már senkinek sem lesz TB kiskönyve, ezt kell tenni
Durva üzenet a mosógépen, visszavitték az utcán hagyott meglepetést
Elfogyott a türelem: Karácsony hangosbemondókon üzen a kormánynak
Személyi következménye lett a kitudódott vezetői fizetéseknek a HUN-REN-nél
Eltűnik egy fontos jelzés a szupermarketekből, nem árt résen lenni