Az elmúlt években a diszkontpiacot szinte teljesen a Lidl, az Aldi és a Penny uralta, így alig maradt hely új szereplőknek. Most azonban a Pénzcentrum cikke szerint megérkezett a Brutál Diszkont nevű üzlethálózat, a boltok raktárszerűek, cserébe alacsony az ár, és funkcionális a választék. A cél: gyorsan be, gyorsan ki, és lehetőleg olcsón megúszni a napi bevásárlást reggel 6 és este 11 óra között.
A cég üzleti modellje, hogy közvetlenül, nagy tételben vásárolnak európai gyártóktól és forgalmazóktól. Így kikerülik a magyar nagykereskedőket, és márkás termékeket kínálnak lényegesen alacsonyabb áron, ez különösen igaz a háztartási vegyiáruka és a kozmetikumokra, amelyek az ismert bolti ár töredékéért kaphatók.
Bár a lánc még nem rendelkezik országos lefedettséggel, Budapesten már 15 üzletet működtetnek.
Ami viszont változik, az az árukészlet, a kínálat ugyanis beszerzésfüggő.
A hivatalos árbevételi adatok alapján a lánc 2024-ben kb. 4 milliárd forintos forgalmat bonyolított, ami ugyan még elmarad a Lidl több mint 1300 milliárdos, vagy az Aldi 518 milliárdos szintjétől. A fővárosban régóta jelen lévő G’Roby cégcsoport éves árbevétele 2,5–3 milliárd forint körül mozog.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Már nem kell vesződni a sörösdobozokkal a Penny-ben
Hiába a bankok tiltakozása, megduplázzák az ingyenes készpénzfelvételi limitet
Népszerű teát hívott vissza a fogyasztóvédelem
Kiderült a nagy energiatitok: a rezsicsökkentés valójában egy zsákutca
Valami történt: Washingtonba rendelték az ukránokat
Tüntetéshullám kezdődik: lázadnak a diákok a kormány döntése ellen
A Závecz pontos számokkal jött elő, ennyivel nőtt a Fidesz tábora
Kukásautó-kartell feltárásával várja a Mikulást a GVH
Megvan a dátum: ekkor utalhatják a 13. és 14. havi nyugdíjat