Új vezető marketingest kért fel a Starbucks. Az élelmiszermarketing veteránját, Tressie Liebermant Brian Niccol a cég új vezérigazgatója vitte a céghez. Lieberman 2018 és 2023 között a Chipotle digitális marketingért és üzleten kívüli értékesítésért felelős alelnöke volt, ahol korábban Niccol vezérigazgatóként dolgozott.
Szerző(k): L. K.Az infláció nem volt túl kegyes az élelmiszerárakhoz, és ez a jövőben sem igazán fog változni.
Szerző(k): Zádori BenceNem sütnek hamburgert, nem főznek kávét a jövő héttől, helyette sztrájkolnak az alacsony bérek miatt tiltakozó munkavállalók a németországi gyorséttermekben, például a McDonald's, a Burger King, a Starbucks egységeiben.
Szerző(k): T. K.Egészen meglepő módon szerződtette a Starbucks új vezetőjét, hogy fellendítse a kávézólánc profitját. A részvényesek türelmetlenek, pedig ez nem egy olyan üzletág, ahol olyan gyors növekedést lehet elérni, mint tech szektorban.
Szerző(k): Fellegi TamásNemrég lemondott a Starbucks vezetője, Laxman Narashiman, helyét Brian Niccol, a Chipotle nevű mexikói ételt áruló gyorsétteremlánc vezetője vette át, de eszében sincs a kávéóriás központjába, Seattle-be költözni. Helyette heti öt napból minimum három alkalommal magánrepülőgéppel utazik kaliforniai otthonából munkahelyére.
Szerző(k): L. K.Bedőltek a részvények, ezért azonnali hatállyal menesztették Lexman Narasimhant az amerikai kávézólánc éléről.
Szerző(k): Zádori BenceA kávézólánc minden évben több milliárd dollár értékben értékesít ajándékkártyákat, amelyek egy jó része sosem kerül beváltásra.
Szerző(k): Vermes ÁdámTovábbra is a McDonald’s mögött álló Progress Étteremhálózat Kft. vezeti a hazai piacot, azonban a KFC és a Burger King üzemeltetői is közeledtek a legnagyobb magyar burgerezőhöz.
Szerző(k): Gulyas ÁbelAz amerikai étteremláncok eddig is versenyeztek egymással, de ez mára árháborúba csapott át.
Szerző(k): Kiffer Anna