Csak 2015-re éri el a válság előtt szintet az eurózóna gazdasága, de a periféria országai még így is leszakadhatnak - írta meg a PricewaterhouseCoopers (PwC) pénzügyi tanácsadó cég az MTI-nek eljutatott elemzésében.
Szerző(k): MTI-EcoOktóberben a világ politikai, gazdasági döntéshozói Washingtonban gyűlnek össze megvitatni a globális gazdasági kilátásokat. 2010 óta most először, a fejlett gazdaságok fenntartható fellendülésére adott előrejelzés várhatóan pozitív végkicsengésű lesz - véli a PwC legfrissebb, októberi makrogazdasági elemzése, amelyből az is kiderül, hogy munkahelyteremtés szempontjából a feltörekvő piacok állnak nyerésre. Minden fejlett világban elveszett munkahellyel szemben hat újat hoztak létre.
Szerző(k): EconomxAz európai folyamatokba illeszkedően növekedett tavaly a magyarországi digitális reklámköltés, ami így meghaladta a 35,6 milliárd forintot.
Szerző(k): Diószegi JózsefEurópában Magyarországon nőtt legjobban az új autó eladása tavaly, csakhogy nagyon alacsony volt a bázis, így már kevésbé szép a kép. Idén sem várható fellendülés.
Szerző(k): Diószegi JózsefA saját vállalatuk helyzetét sokkal jobbnak látják a magyar cégvezetők, mint az országét – derül ki a 2. PwC Magyarországi Vezérigazgató Felmérésből. A kormányzatok döntései mind itthon, mind külföldön aggasztóan hatnak a vállalatok életére.
Szerző(k): Dzindzisz SztefanA vezérigazgatók világszerte borúlátóak cégük rövid távú növekedési kilátásait illetően, és a gazdasági fellendülésben is csak kis részük bízik - derül ki a PwC szerdán ismertetett felmérésből.
Szerző(k): MTI-EcoA PwC Magyarország vállalkozásfejlesztési programot indított, amelynek célja a kis- és középvállalatok (kkv) felkészítése arra, hogy jobban megfeleljenek a finanszírozói elvárásoknak.
Szerző(k): MTI-EcoA fogyasztók új generációja, az úgynevezett többcsatornás vásárlók megjelenésével a kiskereskedelmi vállalatoknak újra kell értelmezniük a bolt és a vásárló fogalmát. A megkérdezett cégvezetők 64 százaléka szerint kockázatot jelent a növekedésre a fogyasztói magatartás és a kiadási szokások változása - derül ki a PricewaterhouseCoopers (PwC) tanácsadó cég friss felméréséből.
Szerző(k): NAPI