Újfajta globális vállalati adózási tervet ajánl a fejlett országoknak az amerikai Biden-kormányzat. Az elképzelés nyomán a nemzeti kormányok több bevételhez jutnának az adó-minimalizáló multicégektől.
Szerző(k): Rácz GergőMegújította a kormány a stratégiai együttműködési megállapodást a Coca-Cola magyarországi vállalatával. A cég 30 milliárdos fejlesztést vállalt a következő évekre.
Szerző(k): Domokos ErikaA február 23-i, kétórás figyelmeztető sztrájk után újabb munkabeszüntetésre készülnek a B. Braun Medical Kft. gyöngyösi gyárában.
Szerző(k): Szabó DánielEmmanual Macron kivont karddal vágtatna a világ leggazdagabb országainak (G7) élén a multilaterális világrend helyreállításáért folytatott csatában, egyszerre akar kézzel fogható eredményeket a járvány leküzdésében a világ szegényebb részén is, újabb konkrét vállalásokat a klímaváltozás megelőzésében és a közösségi médiában globálissá terebélyesedő gyűlölet visszaszorításában.
Szerző(k): Komócsin SándorAz Orbán-kormány által létrehozott új munkahelyek központi támogatása átlagosan duplájára emelkedett egy évtized alatt, ráadásul egy ideje már a foglalkoztatás bővítése sem feltétele a központi pénzosztásnak - írja a Szabad Európa.
Szerző(k): Szász PéterA vártnál nagyobb mértékben csökkent a Starbucks amerikai kávéházlánc bevétele tavaly október-decemberben, mivel a koronavírus-járvány újabb hulláma miatt otthon maradtak a fogyasztók az Egyesült Államokban - írja az MTI a Reutersre hivatkozva.
Szerző(k): Domokos ErikaÚjabb három jelentős, nemzetközi jelenléttel rendelkező német vállalat döntött további magyarországi beruházás mellett - jelentette be Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter hétfőn sajtótájékoztatón.
Szerző(k): K. Kiss GergelySúlyos következményekkel járhat, ha a kormány Lázár János kormánybiztos receptjével erősítené a hazai élelmiszerbolt-hálózatot. A vesztesek a fogyasztók, az agrártermelők és -feldolgozók lehetnek - kezdi cikkét a Népszava, amelynek szakértők arról nyilatkoztak, hogy csak hatalmas kormányzati támogatással lehetne átvenni a Tesco, a Lidl, az Aldi vagy társaik helyét a 2000 milliárdos kiskereskedelmi piacon. Egy magyar szereplő sem lehet erre alkalmas.
Szerző(k): Szabó Dániel