Egyre nagyobb a felszámolás alatt álló Malév tartozása a volt dolgozói felé, ráadásul a Bérgarancia alapból annak csak töredékét lehetett fizetni. A volt malévosok összes elismert járandósága - járulékokkal együtt - mintegy 9,7 milliárd forint, míg ők ennél jóval többet, 12,1 milliárd forintot követelnek.
Szerző(k): Domokos LászlóHolnap tartja rendes közgyűlését a Malév Zrt., a napirendi pontok között szerepel a társaság tavalyi és idei pénzügyi beszámolójának elfogadása. A felügyelőbizottság azonban a csődeljárás szabályainak be nem tartása miatt nem javasolja a dokumentumok elfogadását - tudta meg a Magyar Hírlap.
Szerző(k): portfolio.huTörvényesen járt el a Malév földi kiszolgáló cége, a Malév Ground Handling Zrt. (Malév GH), amikor a Malév csődje miatt elbocsátotta dolgozóinak egy részét - ezt a Fővárosi Törvényszék állapította meg, a döntés jogerős.
Szerző(k): MTI-EcoVisszajuttatja a Nemzetközi Légiközlekedési Szövetség (IATA) a nála lévő Malév-pénzeket, így lehetővé válik, hogy az utazási irodákban vásárolt, de a csőd miatt már fel nem használható repülőjegyek után kártérítést kaphassanak az utasok - tájékoztatta a Magyar Utazásszervezők és Utazásközvetítők Szövetsége (MUISZ) pénteken az MTI-t.
Szerző(k): MTI-EcoCsökkent a szarajevói reptér forgalma a Malév csődje miatt.
Szerző(k): MTI-EcoA bedőlt Malév csak a volt munkatársainak 7,3 milliárd forinttal tartozik. Közülük jó néhányan a Bérgarancia Alap korlátaihoz képest túl sokat kerestek.
Szerző(k): Domokos LászlóEgy-két hónap múlva derülhet ki, hogy mely cégek repülhetnek azokon az útvonalakon, amelyeken egykor − bilaterális egyezmények alapján − a Malév szállította az utasokat. A hatóság szerint az eljárások nem nyilvánosak.
Szerző(k): Diószegi JózsefAz országban jelenleg egy önfenntartó vidéki repülőtér működik, a többiek az optimista tervek ellenére is veszteségeket termelnek. A belföldi repülés újjáéledésére még várnunk kell, ezt a szabályozás és a nem megfelelő infrastruktúra is gátolja.
Szerző(k): Dzindzisz Sztefan