A Malév összeomlása óta eltelt négy évben a fapadosok alaposan átszabták a budapesti repteret, amely egyre inkább állja a versenyt a régiós fővárosokkal szemben is. Mi kellene még a sikerhez? Bognár András, a londoni ICF International légi közlekedési tanácsadója elemez.
Szerző(k): EconomxTíz éve a betonon rostokol, az utolsó Malév-repülő, az 50 személyes Bombardier CRJ–200-as. A gépet most 230 millió forintért vette meg egy magyar vállalkozás, amely a gépet üzleti céllal adná bérbe. A vállalat ügyvezetője Szijjártó Péter volt államtitkára, aki egyben annak a banknak a felügyelőbizottsági tagja, amely a projektet hitelezheti - írja a Népszabadság.
Szerző(k): EconomxVégéhez közeledik a Malév Zrt. \"f. a.\" felszámolásának lezárása, a felszámoló a cég utolsó vagyonelemeit hirdette meg, bár időközben az egyik pályáztatását felfüggesztették - írta a Világgazdaság.
Szerző(k): MTIHárman tettek ajánlatot az utolsó Malév-repülőre. A felszámoló most már csupán egymillió euróért hirdette meg a 13 éves Bombardier repülőt.
Szerző(k): Szakonyi Péter, EconomxHáromszázmillió forintos irányáron újból eladásra kínálja a Malév felszámolója a csődbe ment légitársaság utolsó, Bombardier márkájú gépét és egyéb alkatrészeket - írta a Világgazdaság. (Képünk illusztráció)
Szerző(k): MTI-EcoFebruár harmadikán lesz három éve, hogy a Malév összeomlott. Most a közelgő évforduló alkalmából érdemes egy kicsit összefoglalni, hogy hol is tart a magyar légi közlekedési iparág, és ami még fontosabb: merre fejlődik? Bognár András, a londoni ICF International légi közlekedési tanácsadója elemez.
Szerző(k): EconomxAz év végéig meghosszabbította a Fővárosi Törvényszék a Malév felszámolásának határidejét, eddig kell a felszámolási zárómérleget elkészíteni.
Szerző(k): MTIFolyamatban lévő bírósági eljárások és a Bombardier CRJ200-as repülőgép eladásának nehézségei is hátráltathatják a Malév felszámolásának menetrendjét, így a tervezett június 30-i határidőre nem biztos, hogy befejeződhet a felszámolás - közölte a Nemzeti Reorganizációs Nonprofit (NRN) Zrt. A dolgozók még 2,6 milliárd forint nettó munkabért követelnek.
Szerző(k): MTI-EcoA banki költségek mellett a repülőjegyárak emelkedése is sokszorosan meghaladta idén az inflációt. A KSH adatai valóságos árrobbanást mutatnak, holott a kerozinárak lejtőn vannak, így annak jártunk utána, mi okozhatta ezt a drágulást és mi várható a következő hónapokban. A kulcsszó ezúttal is: Malév.
Szerző(k): Ádám Viktor