közterület

01.
26.
12:07
Vitézy Dávid hiánypótló budapesti közszolgáltatást kezdeményez

Vitézy Dávid hiánypótló budapesti közszolgáltatást kezdeményez

Itt az ideje, hogy a főváros közszolgáltatásként megszervezze - a civilek tapasztalataira építve - a saját hivatalos központi hibabejelentő rendszerét. A korábbi programom alapján erre teszek most javaslatot a Fővárosi Közgyűlésnek – jelentette be közösségi oldalán Vitézy Dávid.

Szerző(k): Hercsel Adél
12.
13.
19:35
Új világ jön: végez a MOHU az utcára öntött szeméttel

Új világ jön: végez a MOHU az utcára öntött szeméttel

A Molhoz tartozó társaság, amely a palackok automatás visszaváltásért felel, hadat üzent a fővárosban 50 éve megszokott lomtalanítási rendszernek. A MOHU szerint ideje „európai” alapokra helyezni az évenként egyszeri lakossági szemétlerakást a fővárosban: a társaság lapunknak megerősítette: terveik szerint hamarosan helyi hulladékgyűjtő pontokat nyitnak.

Szerző(k): Hercsel Adél
12.
12.
15:51
Megújul a budapesti utcakép, megjelennek a palacktartók

Megújul a budapesti utcakép, megjelennek a palacktartók

Elkészültek a közterületi palacktartók prototípusai. Ezekből a Budapesti Közművek 20-20 darabot helyez ki Budapest tömegközlekedés és turizmus szempontjából frekventált közterületein. A kihelyezést követően a Budapesti Közművek elvégzi a palacktartó eszközök folyamatos üzemeltetését, rendszeresen monitorozza azok használatát, majd 90 nap üzemeltetési tapasztalatairól jelentést készít.

Szerző(k): L. K.
11.
24.
12:26
Legyünk rá büszkék? Ebben kenterbe verjük szinte az egész régiót

Legyünk rá büszkék? Ebben kenterbe verjük szinte az egész régiót

Hiába drágul folyamatosan a cigaretta: az átalakuló termékpaletta mellett, naponta dohányzik a 15 évesnél idősebb népesség egynegyede Magyarországon. Dicsőség lenne, hogy alig 8 százalékponttal vagyunk lemaradva a csúcstartó, láncdohányos indonézektől?

Szerző(k): V. G.
11.
03.
05:44
Egyre kevésbé bízunk az internetes oldalakban, hódítanak a közterületi hirdetések

Egyre kevésbé bízunk az internetes oldalakban, hódítanak a közterületi hirdetések

Az elmúlt két évben jelentősen átrendeződött az egyes médiatípusok elérése és a hirdetések relevanciája – állítja a JCDecaux Hungary országos reprezentatív kutatása.

Szerző(k): Kiffer Anna