Július közepe óta kell biztosítást kötni a mikromobilitási eszközökre.
Szerző(k): G. É.Általános városi közlekedési eszközzé válik a magán és a közösségi elektromos roller, a fővárosban különösen a belvárosi közlekedésben, vidéken pedig az éjszaki hazajutásban népszerű.
Szerző(k): G. É.2025 március 31-én megváltozik az autósok, a biciklisek, az e-rolleresek és a gyalogosok élete, hiszen jön az újragondolt közlekedési szabályrendszer. Az Economx videocastjában annak jártunk utána, hogy mire számíthatunk.
Szerző(k): Faragó JankaA bérelt elektromos rollerek jelenleg a világ legmegosztóbb közlekedési módjai közé tartoznak. A mikromobilitási gépeket gyakran dicsérik, mint hatékony és fenntartható közlekedési módot, jelenlétük azonban megköveteli a szabályozást, köszönhetően a megnövekedett baleseteknek és annak, hogy sokszor káoszt okoznak a járdákon és az utcákon.
Szerző(k): L. K.A korral nem haladó KRESZ szerint az e-roller segédmotoros kerékpárnak minősül, így lakott területen nem mehet a kerékpárúton.
Szerző(k): T. E.A fiatalabbak különösen sokszor ütköznek, a halálos áldozatok száma megduplázódott.
Szerző(k): Zádori BenceFontos határidő jár le az e-rollerek esetében, az igazolást keddtől mindenkitől kérhetik.
Szerző(k): G. É.Július 16-tól kötelező a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás a különböző elektromobilitási eszközökre, például rollerekre és segway-ekre.
Szerző(k): Eisenkrammer NóraJön egy új szabályozás, ami szerint bizonyos járművekre kötelező lesz felelősségbiztosítást kötni. De a biztosítási szakma a KRESZ módosítását is sürgeti.
Szerző(k): K. R.