Az előző két év után Magyarországon 2020-ban is a Rossmann volt a legnagyobb márkaérték indexszel rendelkező drogéria. A tavaly októberben végzett reprezentatív felmérés átfogó betekintést nyújt az élelmiszer-kiskereskedelmi trendekbe – arra fókuszálva, hogy a fogyasztók mi alapján választják meg a vásárlás helyét.
Szerző(k): Molnár CsabaApplikációval gyorsítja fel a vásárlást a dm: a kasszánál elég egy QR-kódot bemutatni, nem kell a cikkekkel vacakolni.
Szerző(k): Csernátony CsabaA Tudatos Vásárlók Egyesülete a szupermarketek és drogériák legnépszerűbb folyékony mosószereit teszteltette laboratóriumban. Néztek hatékonyságot, egészségi és környezeti kockázatokat is. Két terméknek is sikerült 100 százalékot teljesítenie.
Szerző(k): Szabó ZsuzsannaBár a vásárlási idősáv még csak 48 órája él, ezért kevés gyakorlati tapasztalattal rendelkezünk, vélhetően sok konfliktus forrása lesz az intézkedés a következő hetekben. Az már biztos, hogy a magyarok nagyon megosztottak a kérdésben, a törésvonal pedig nem meglepő módon az idősek és a fiatalabbak között húzódik - derül ki a Pulzus Kutató reprezentatív kutatásából.
Szerző(k): Szász PéterMiután augusztus 31. óta már önkiszolgáló kasszát telepítettek egy budapesti üzletbe, a Rossmann a tapasztalatok alapján újabb nagy forgalmú boltjaiba is telepít az eszközökből.
Szerző(k): Szabó DánielValamennyi online boltot és kiszállítást biztosító boltláncnál óriási lett a forgalom. Most a drogerie markt jelezte, hogy csúszások lehetnek.
Szerző(k): Csernátony CsabaTöbb müzliszeletet hívott vissza a magyar Müller, azok ugyanis mérgezőek lehetnek.
Szerző(k): Csernátony CsabaMár dolgozik az utántöltő automaták magyarországi bevezetésen a DM és a Rossmann, a tesztüzem még idén elindulhat - tudta meg a Pesti Hírlap.
Szerző(k): Domokos LászlóA felére csökkentette az ingyenes házhoz szállításhoz kötött összeghatárt a drogerie markt. Cserébe a boltokba rendelt csomagokért is pénzt kér.
Szerző(k): Csernátony Csaba