Minden generációra más és más vásárlási szokás jellemző, ezért a kereskedők személyreszabott stratégiákkal célozzák meg a fogyasztói bázisokat. Összefoglalónkból kiderül, miért van az, hogy a baby boomerek ugyanahhoz a márkához ragaszkodnak, miért takarít meg többet az Y nemzedék és miért óvakodnak a Z generáció tagjai a hitelfelvételtől. A változó tendenciákról az Oeconomus Gazdaságkutató Alapítvány elemzőit kérdezte az Economx.
Szerző(k): Balatoni LillaElképzelhető, hogy az X-generáció meg a boomereknél is kevésbé felkészültebb a nyugdíjas éveire. Az amerikai ötvenesek nagy részének ugyanis elégtelen nyugdíjcélú megtakarítása van.
Szerző(k): Zádori BenceEgy felmérés arra mutat rá, hogy a Z és az Y generáció már nem a hagyományos befektetésekben és nem is a részvényekben látja a jövőt, hanem valami egészen másban.
Szerző(k): Zádori BenceBár elsőre azt gondolnánk, hogy a használt mobilpiacon a legolcsóbb készülékekre vadászunk, a valóság ennél sokkal árnyaltabb.
Szerző(k): Zádori BenceA Federal Reserve felmérése szerint a boomerek rendelkeznek az Egyesült Államok összesített nettó vagyonának mintegy felével, 82 ezer milliárd dollárral. Ennek a vagyonnak mintegy 24 százaléka ingatlanban van. Ez több, mint a 16 ezer milliárd dollárnyi nyugdíj.
Szerző(k): Horváth TiborA baby boomer korosztály nyugdíjba vonulása miatt az uniós vállalatok egyre inkább a munkaerőpiac szűkösségére hivatkoznak. Ezt igyekszik egy új álláskereső platformmal orvosolni az Európai Bizottság.
Szerző(k): Horváth Tibor