Az eddig a magyar olajvállalat és az ázsiai ENEOS közös tulajdonában álló ENEOS MOL Synthetic Rubber Kft teljes egészében a japán céghez kerül.
Szerző(k): Gulyas ÁbelA madárinfluenza terjedése indokolja, hogy drágább a tojás a magyarországi üzletekben, készlethiánytól viszont nem kell tartani: a hazai élelmiszerpiac stabil, az áruellátás pedig folyamatos – mondta az Economxnak Vámos György.
Szerző(k): Thurzó KatalinÜzleti döntés áldozatává vált a magyar háziasszonyok körében már-már hungarikumnak számító Győri Otthon háztartási keksz. A termék 117 év gyártás után szűnt meg. Ugyanez a gyártó birtokolja a Sport szeletet, mint márkanevet, és ő is gyártja a terméket. A nyár folyamán azonban a mindenki által ismert klasszikus, diszkoszvetős, ezüstfóliás kis Sport szelet gyártását 71 év után ugyancsak leállították.
Szerző(k): L. K.A globálisan több mint 22 ezer éttermet, 10 ezer ételt és közel 6 ezer helyi alapanyagot bemutató portál, a Taste Atlas összeállította a legnépszerűbb magyar fogások listáját.
Szerző(k): Gulyas ÁbelBajban a magyar ipar, ezt már a kormányzat is beismerte azzal, hogy már szerintük is komoly stratégiai szintű változásokra van szükség. Ehhez új támogatandó ágazatokat jelöltek ki. Az Economx szakértők segítségével mutatja be hazánk lehetőségeit.
Szerző(k): Sarkadi-Illyés CsabaNem azonnal, hanem fokozatosan drágulnak az alaptermékek az élelmiszerláncoknál, ahol mától megszűnt a kötelező hatósági árszabályozás. Az Economx körülnézett néhány üzletben, hogy mire számíthatnak a vevők és mit szólnak ahhoz, hogy újra szabad vásár lett az akciózás. Helyszíni riportunk.
Szerző(k): Thurzó KatalinBajban a német építőipar, leginkább a drága alapanyagok és a magas finanszírozási költségek nehezítik a helyzetet. Áprilisban például 17 százalékkal csökkent a kiadott építési engedélyek száma.
Szerző(k): H. A.Tilos a fogyasztókat félrevezetni, és elhitetni velük, hogy azok a termékek, amiket azonos márkajelzés alatt, hasonló csomagolással forgalmaznak, mindenben azonosak az Unió egységes piacán, amikor ez nem igaz.
Szerző(k): Drávucz PéterÉvente mintegy 8 millió csokimikulást értékesítenek hazánkban, amelyből már van cukorkával töltött, kétrétegű, kétízű, és cukormentes is.
Szerző(k): Economx