A Partner Centrumok célja, hogy a pénzügyi közvetítőkön keresztül érkező jelzáloghitel-igénylések kezelése egy helyen, koncentráltan történjen. Ezekben az egységekben nem zajlik lakossági vagy vállalati ügyfélkiszolgálás, és pénztár sem üzemel - a teljes működés a közvetítők munkájának támogatására fókuszál - írja az MTI. 

A hatékonyság növelése érdekében a helyszíneken tapasztalt jelzálog-specialisták állnak rendelkezésre, akik szakmai támogatást nyújtanak a közvetítőknek. Az új modellnek köszönhetően a teljeskörűen előkészített ügyletek átfutási ideje jelentősen lerövidülhet, így az ügyintézés mind a közvetítők, mind az ügyfelek számára gördülékenyebbé és gyorsabbá válik - ismertették a közleményben.

Az MBH Bank és a bankcsoport tagjaként működő Fundamenta-Lakáskassza Zrt. az elmúlt években olyan otthonteremtési és hitelezési ökoszisztémát épített ki, amely komplex finanszírozási és lakhatási megoldásokat kínál az ügyfelek számára. Az új Partner Centrumok megnyitása ennek a stratégiai iránynak újabb mérföldköve, amely lehetővé teszi, hogy a bank az Otthon Start Program iránti növekvő érdeklődésre még hatékonyabban tudjon reagálni.

Az MBH Bank vizsgálja a további bővítési lehetőségeket is, hogy országszerte újabb Partner Centrumokkal segítse a közvetítői hálózat munkáját.

A budapesti kerületekre is pályázna az MBH

Stratégiai együttműködést kötött a legnagyobb önkormányzatokat tömörítő szövetség és az MBH Bank, hogy közösen támogassák a települések hosszú távú fejlődését és pénzügyi megerősödését. A partnerség célja, hogy szakmai és pénzügyi eszközökkel segítse a helyi közösségek fenntartható működését, valamint előmozdítsa az innovatív önkormányzati megoldásokat. Mint mondták, a megállapodás új fejezetet nyit az önkormányzati szektor és a hazai pénzügyi világ kapcsolatában.
Bővebben>>>