A nehéz idők nehéz döntéseket követelnek – kezdi Dobrev Klára azt a hosszú Facebook-posztot, amelyben bejelenti, hogy Gyurcsány Ferenc teljes egészében visszavonul politikai és közéleti tevékenységétől.

Mint írja, a javaslat „sok beszélgetést követően” született meg, amelyet a DK elnöksége is elfogadott. Dobrev Klára szerint „a baloldal soha nem félhet a változástól, különösen ma nem. Amikor tombol az országban az elnyomás, a megbélyegzés, a törzsi világ; amikor a közügyek megvitatása tesztoszteronhősök emelthangú acsarkodásában merül ki; amikor az orosz diktátor ártatlan ukrán civilek és családok lemészárlásával szeretne erősnek tűnni; amikor Trump és szélsőjobboldali multimilliárdosai felégetik az eddig békét és biztonságot garantáló nemzetközi rendet; amikor a jobboldal minden bajra, problémára csak gyurcsányozással képes válaszolni, lehetetlenné téve minden értelmes vitát.”

Az EP-képviselő szerint ilyen időkben a baloldalnak fejest kell ugrania a változásba, amelyet most megtesznek és új korszakot nyitnak.

A poszt szerint a következőkben újra elnökválasztást tart a Demokratikus Koalíció, az elnökválasztásig tartó átmeneti időszakban a pártot Molnár Csaba ügyvezető alelnök irányítja.

A képviselő mindemellett azt is bejelentette: elválnak férjével. Ennek folyamatáról ugyanakkor a továbbiakban sem ő, sem Gyurcsány Ferenc nem beszélnek tovább nyilvánosan.

Nem látták őt szívesen

Idén márciusban a Medián felméréséből derült ki, hogy Gyurcsány Ferenc volt a legnépszerűtlenebb politikus. A válaszadók 86 százaléka nyilatkozott úgy, hogy nem szívesen látná őt fontos politikai szerepben. Vele szemben Dobrev Klára esetében csak a válaszadók 71 százaléka nyilatkozta ugyanezt, de még a Fidesz legnépszerűtlenebb politikusát, Menczer Tamást is csak a megkérdezettek 52 százaléka nem látná szívesen a politikában.

Kemény világ jöhet az ügyfélszolgálatoknál – így védené meg a magyarokat a DK

A Demokratikus Koalíció határozati javaslata kötelezne minden szolgáltatót, hogy heti három napon keresztül tartsanak fenn személyes ügyfélszolgálatot. Ezenfelül telefonon öt percen, az online megkeresések esetében pedig 24 órán belül érdemben válaszolniuk kellene az ügyfél kérdéseire.
Ha többre kíváncsi, itt olvashat tovább.