Átmenetileg nem működik a jegyvásárlási funkció a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) mobilalkalmazásában – tájékoztatta a társaság az utasokat szombat délelőtt.
A kellemetlenség hátterében a fizetési szolgáltatónál fellépett technikai hiba állt.
A BKK arra kérte az utasokat, hogy jegyüket a jegypénztárakban, automatákból vagy a járművezetőknél váltsák meg.
frissítés:
Újra zavartalanul működik a közösségi közlekedés jegyvásárlási funkciója, miután elhárították a fizetési szolgáltatónál fellépett technikai hibát - közölte a Budapesti Közlekedési Központ (BKK).
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Már nem kell vesződni a sörösdobozokkal a Penny-ben
Hiába a bankok tiltakozása, megduplázzák az ingyenes készpénzfelvételi limitet
Népszerű teát hívott vissza a fogyasztóvédelem
Kiderült a nagy energiatitok: a rezsicsökkentés valójában egy zsákutca
Valami történt: Washingtonba rendelték az ukránokat
Tüntetéshullám kezdődik: lázadnak a diákok a kormány döntése ellen
Szijjártó Péter: Nem kapcsolatunk van az unióval, hanem mi magunk is az EU vagyunk
Megvan a dátum: ekkor utalhatják a 13. és 14. havi nyugdíjat
Óriási kedvezményt kapnak a benzinesek, rég volt ilyen akció