Átmenetileg nem működik a jegyvásárlási funkció a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) mobilalkalmazásában – tájékoztatta a társaság az utasokat szombat délelőtt.
A kellemetlenség hátterében a fizetési szolgáltatónál fellépett technikai hiba állt.
A BKK arra kérte az utasokat, hogy jegyüket a jegypénztárakban, automatákból vagy a járművezetőknél váltsák meg.
frissítés:
Újra zavartalanul működik a közösségi közlekedés jegyvásárlási funkciója, miután elhárították a fizetési szolgáltatónál fellépett technikai hibát - közölte a Budapesti Közlekedési Központ (BKK).
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Bepöccentek az oroszok, irgalmatlan pénzt követelnek Európától
„Segítünk kifizetni” – Orbán legérzékenyebb pontjára tapintott az észt elnök
Váratlan fordulat a bankszámláknál, minden lakossági ügyfelet érint
Családi megbetegedéseket is okozhatnak a házi készítésű finomságok
Eddig kell rettegve lesni a postaládát, hogy érkezik-e bírság
Jogellenes végrehajtások országszerte? A DK szerint elszabadultak a bankok
Újabb alapvető élelmiszer árát csökkenti a Lidl
Meglepetés a piacon: a paneleket verik a családi házak
Riadót fújtak: vészesen zsugorodik az ország legnagyobb édesvízi tavának vízszintje