Átmenetileg nem működik a jegyvásárlási funkció a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) mobilalkalmazásában – tájékoztatta a társaság az utasokat szombat délelőtt.
A kellemetlenség hátterében a fizetési szolgáltatónál fellépett technikai hiba állt.
A BKK arra kérte az utasokat, hogy jegyüket a jegypénztárakban, automatákból vagy a járművezetőknél váltsák meg.
frissítés:
Újra zavartalanul működik a közösségi közlekedés jegyvásárlási funkciója, miután elhárították a fizetési szolgáltatónál fellépett technikai hibát - közölte a Budapesti Közlekedési Központ (BKK).
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Rendkívüli bejelentés: Leó pápa a Vatikánba hívatta a bíborosokat
Jó hír jött a kisnyugdíjasoknak, emelkedhet a pénzük
Olyan ajándékot kapnak a One ügyfelei, amire nem is számítottak
Elfogyott a türelem: Karácsony hangosbemondókon üzen a kormánynak
Milliókat buktak azok, akik nem így vették meg a lakásukat
Akkuipari hulladékbombán ülhet Magyarország 2030‑ra?
Visszanyalt a fagyi: újabb devizahiteles nyert pert, megkopasztja a bankot a győztes ügyfél
Történelmi döntés: vényírási jogosultságot kapnak a gyógyszerészek, már régóta vártak erre
Megbüntetik, aki túlsúlyos, pedig amúgy bevonulhatna katonának