Átmenetileg nem működik a jegyvásárlási funkció a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) mobilalkalmazásában – tájékoztatta a társaság az utasokat szombat délelőtt.
A kellemetlenség hátterében a fizetési szolgáltatónál fellépett technikai hiba állt.
A BKK arra kérte az utasokat, hogy jegyüket a jegypénztárakban, automatákból vagy a járművezetőknél váltsák meg.
frissítés:
Újra zavartalanul működik a közösségi közlekedés jegyvásárlási funkciója, miután elhárították a fizetési szolgáltatónál fellépett technikai hibát - közölte a Budapesti Közlekedési Központ (BKK).
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Egy szemet se nassoljon ebből a mogyoróból! Visszahívták ezt a terméket
Megtalálták Mátyás király maradványait? Ez a felfedezés mindent megváltoztathat
Nézze meg, hogy vett-e ilyet a Lidl-ben, ha igen, ne egye meg!
Készül a kormány a háborúra, mobilalkalmazással találhatjuk meg a legközelebbi óvóhelyet
Felrobbanhat a boltban: életveszélyes dolgot dobálnak a visszaváltó automatákba
Futurizmus vagy őrület? Tenger alatti alagút készül szupervonatoknak 123 kilométeren át
Áttörést hoz a LED a rákgyógyításban? Röpke fél óra alatt elpusztította a bőrrák túlnyomó részét ez a felfedezés
Világméretű felhívás a pápától: legalább karácsonykor legyen béke
Csendben meghozták a döntést: kivonul a svéd iparvállalat