Kétmillió eurót fektet be a DayOne Capital és a PortfoLion Ventures Investment, hogy felgyorsítsa a Talk-A-Bot magyar startup cég nemzetközi terjeszkedését Közép-Európában és Dél-Kelet-Ázsiában. A chatbotot fejlesztő cég eddig a Rakuten Accelerator programban vett részt.

A piaci igény a kétoldalú kommunikációra egyéni és tömegszinten is gyorsan nő - mondja Deliága Ákos, a Talk-A-Bot társalapítója.

A céget két és fél éve gründolták, azóta jutottak el a nulláról oda, hogy ma már valós piaci igényt elégítenek kis, és bevételük is van. Az ügyfeleik között olyan cégek vannak, mint az Erste Bank, a Heineken, a Bosch és a Nestlé. A cég olyan kulcsfontosságú piacokon szeretné Európában megvetni a lábát, mint Lengyelország, Csehország, Németország és Hollandia. Emellett Szingapúrból kiindulva Dél-Kelet-Ázsiában is nagyobb piacot szeretnének.