A Kantar Millward Brown médiapiaci kutatóvállalat "BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands" felmérése alapján immáron negyedik éve az Apple a világ legértékesebb márkája, értéke 1300 milliárd dollár, azaz 28 százalékkal emelkedett egy év alatt.

A tavalyi évhez hasonlóan idén is második a listán a Google, amelynek értéke 25 százalékkal, 944,1 milliárd dollárra nőtt. A harmadik a Microsoft 884,8 milliárd dollárra (+24 százalék), a negyedik pedig az 50 százalékkal, 866,1 milliárd dollárra dráguló Amazon. Az ötödik helyre az Nvidia került, értéke mintegy 150 százalékkal, 509,4 milliárd dollárra ugrott. A hatodik a listán a Facebook, a hetedik pedig az Instagram 300,7 milliárd, illetve 229 milliárd dolláros értékkel.

Ami érdekes, hogy az ötödik helyről a nyolcadik helyre csúszott vissza a McDonald's, amelynek márkaértéke  0,4 százalékkal, 221 milliárd dollárra csökkent – írja az MTI.

Az Oracle a kilencedik, márkaértéke 48 százalékkal, 215,35 milliárd dollárra nőtt, a tizedik pedig a Visa 213,35 milliárd dollárral (+12,9 százalék).

Életének legkomolyabb fejlesztésébe vág és hazatér az Apple

A következő négy évben 600 milliárd dolláros beruházást indít hazájában az almás techóriás.
Ha többre kíváncsi, itt olvashat tovább.