A brit vállalat 580,9 millió font (1 font = 363 forint) egyszeri tételek nélküli adózás előtti profitot ért el, ami 5,4 százalékkal kisebb az egy évvel korábbi 613,8 millió fontnál.

Szakértők gyengébb adatra, 573 millió fontra számítottak az MTI szerint.

A vállalat éves bevétele 0,8 százalékkal, 10,70 milliárd fontra nőtt az egy évvel korábbi 10,62 milliárd fontról.

A cég adózott eredménye 75 százalékkal, 29,1 millió fontra esett.

Szerdán közölt adatok szerint a március végéig tartó üzleti negyedévben az élelmiszerek eladása 0,6 százalékkal esett a harmadik negyedévi 0,4 százalékos csökkenés után. A ruházati termékek értékesítésének eladáscsökkenése 3,4 százalékra nőtt az utolsó negyedévben a három hónappal korábbi 2,8 százalékos zsugorodás után.

Az 1884-ben alapított brit vállalat az Egyesült Királyság egyik vezető kiskereskedelmi hálózata.