Más akkumulátoros csoportokkal ellentétben a Li „kiterjesztett hatótávolságú” elektromos autókat kínál, amelyek egy motort és egy kisebb akkumulátort kombinálnak. Ezek ritkább töltést igényelnek, így csillapítva a potenciális vásárlók hatótávolsággal kapcsolatos aggodalmait.

Ez azt is jelenti, hogy kevesebb drága nyersanyagra, például lítiumra van szüksége a vállalatnak, így könnyebben kezeli a költségeket és az ellátási lánc hátulütőit.

A politikai döntéshozók is a tisztább elektromos járműveket sürgetik: Sanghajban, amely a Bernstein szerint a Li 2022-es értékesítési volumenének 6,5 százalékát adta, a hibridek már nem részesülnek például a rendszámtábláért való sorban állást kiiktató programban. „A Li látja az irányt, és hamarosan 100 százalékban akkumulátoros termékeket fog piacra dobni. Ez mindig trükkös manőver egy erősen versenyző piacon” – írja a Reuters.