Komoly rajongótábora lett Kevinnek, az Aldi karácsonyi reklámjában szereplő répának. A brit üzletlánc karácsonyi kampányának 2016 óta visszatérő sztárja Kevin, így az idén már 2 millió darab répás játékkal és egyéb termékkel készültek az ünnepi rohamra - derül ki brit Guardian online verziójából.
Julie Ashfield, a brit Aldi beszerzési vezetője elmondta, hogy tisztában vannak vele, mennyire szeretik a vásárlók Kevint, a sárgarépát, így idén növelték a kínálatot. Azonban úgy tűnik ez sem volt elég.
Kapcsolódó
Az Aldi beszámolója szerint november 28-án, az üzletlánc által csak "narancssárga keddnek" nevezett napon - ekkor kezdődött a termékek értékesítése - 50 fős sorok várakoztak az üzletek előtt, hogy lecsaphassanak Kevinre.
A cégnek korlátozásokat is be kellett vezetnie: fejenként maximum két darab plüssfigurával lehet távozni.
Legolvasottabb
Visszanyalt a fagyi: újabb devizahiteles nyert pert, megkopasztja a bankot a győztes ügyfél
Anyáznak, amihez jó képet kell vágni: a teljes futárszektor súlyos válságban van
Ha akarták volna, a magyar drogmilliárdosok simán kifizethették volna a havi nyugdíjakat
Kezd beütni a baj, látogatási korlátozást rendeltek el egy magyar kórházban
Perceken múlt az újabb merénylet? Jelöletlen rendőrautók gázolták el a Bondi Beachre tartó férfiakat – Videó
Komolyan megsérült Fico különgépe, amely Brüsszelbe szállította a szlovák kormányfőt
Vége a jó időknek? Látványosan esik az állampapírok hozama
Ennyit tudunk spórolni az Árfigyelővel a karácsony előtti utolsó napokban
A hivatal szerint tízezrek, a valóságban százezrek hagyják el az országot