Közel 40 százalékkal zuhantak a német divatmárka részvényei, és ezzel az elmúlt 16 év legnagyobb visszaesését könyvelhetik el, lemaradva az olyan riválisoktól, mint a Burberry Group Pic, egy olyan évben, ami a divatkereskedők számára egyébként is rosszul alakult.
Daniel Grieder vezérigazgató először az év közepén adott ki profitfigyelmeztetést, a borús kilátásokra hivatkozva.
A Bloomberg azt írja, a Hugo Bross prémiummárkát Grieder átalakított az utóbbi időszakban a fiatalabb vásárlókra koncentrálva. A cég júliusban csökkentette a működési nyereség- és értékesítési kilátásait, az európai luxuscégek között pedig az egyik leginkább shortolt részvény lett.
Az S&P Global Market Intelligence legfrissebb adatai szerint a Hugo Boss szabad részvényállományának közel 14 százalékát teszik ki a kölcsönbe adott részvények, ami a short iránti érdeklődésre mutat rá.
Nagy bajban a luxus divatmárka, szorosabbra kell húzniuk a nadrágszíjat
Rontotta éves árbevétel-előrejelzését a Hugo Boss a globális kereslet gyengülése miatt.Ha többre kíváncsi, itt olvashat tovább.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Az évtized üzlete volt, ha ilyen autót vett - sok magyar örülhet, hogy bevállalta az egykor lenézett márkát
A szomszédban már készülnek a teljes összeomlásra
Szijjártó nekiment a „nemzetközi pénzvilágnak”, Magyar Péter azonnal visszavágott
Leteszteltünk 18 szaloncukrot – mutatjuk, melyek idén a legfinomabbak
Dührohamot kapott a Tesla-vezér: 120 milliós bírság után az EU teljes megszüntetését követeli
Dráma a tengeren: csapdába esett az orosz szellemhajó teljes legénysége
Magyar Péter: Hallom, megérkezett hozzátok a közpénz-milliárdokon utazó vándorcirkusz
Alig van beosztva néhány orvos decemberben a Szent Imre Kórházban
Magyarországon nem jó betegnek lenni: riasztó adatok az egészségügyről