Ahogy az várható volt, Aba-Novák Vilmos 1924-es akvarelljére (Vízpart) számos jelentkező akadt a zsúfolásig megtelt teremben, így ára 160 ezerről 440 ezer forintig emelkedett, vagyis jutalékkal együtt több mint félmilliót fizetett érte a vásárló. Manapság Gyarmathy Tihamér neve már önmagában elég a jó ár kialakulásához (ahogy korábban volt Scheiber-, Kádár- vagy Rippl-Rónai-korszak), a művész Napfény című filctollrajzának ára 100 ezerről 320 ezer forintig emelkedett. Ugyancsak többen érkeztek Korniss Dezső Illumináció sorozatának egy darabjáért, a monotípia végül 120 ezerért kelt el. A címlapon szereplő, többször reprodukált, 1917-es Uitz-rézkarc (Fürdőzők) iránt érdeklődőket a magas, 75 ezres kikiáltási ár sem riasztotta el, 120 ezer forintnál fejeződött be a licit. Sokak kedvence, Vértes Marcell Toulouse-Lautrecről készült rajza ennél 10 ezer forinttal ért kevesebbet, igaz, mindössze 36 ezerről indult. Váratlanul magasra szöktek az ismeretlen gödöllői alkotók grafikáinak árai, 7 és 18 ezer forint közötti kikiáltási árakról indulva 15 és 50 ezer forint közötti értékeken cseréltek gazdát. Ehhez képest az ugyancsak gödöllői Kőrösfői-Kriesch Aladár litográfiája már valóban nem véletlenül került 85 ezer forintba. A kevéssé ismert Varsányi Pál 30-as években készült litográfiái 24-28 ezer forintért keltek el, Kron Jenő kőnyomatai pedig 42 és 50 ezer forintért. E. R.