Alkotó Stílus, irányzat Csoportok, kiállítások
BÁLINT Endre (1914-1986) groteszk szürrealizmus, dobozművészet Európai Iskola
BAK Imre (1939) hard edge, geometrikus és poszt-geometrikus absztrakt Iparterv, Zuglói Kör, „új szenzibilitás”-kiállítások, újgeometrikusok
BÖRÖCZ András (1956) installációk művészduó Révész Lászlóval
BUKTA Imre (1952) underground, land art Vajda Lajos Stúdió
CSIKY Tibor (1932-1989) organikus absztrakt, fareliefek Zuglói Kör
DEIM Pál (1932) geometrikus absztrakt, konstruktív-minimalista Zuglói Kör
FAJÓ János (1937) geometrikus, minimalista, konstruktivista újgeometrikusok
FEHÉR László (1953) "üres figura", hiperrealizmus meghaladása „új szenzibilitás”-kiállítások
FREY Krisztián (1929-1997) gesztusfestészet, szimbolikus absztrakció Iparterv
HALÁSZ Károly (1946) op-art, konstruktivizmus, konceptual art, akcióművészet, body art Pécsi Műhely, Paksi Művésztelep
HENCZE Tamás (1938) kalligrafikus gesztusfestészet, monokróm Iparterv, Zuglói Kör, „új szenzibilitás”-kiállítások
KÁROLYI Zsigmond (1952) geometrikus-fakturális, szimbolikus-figurális Rózsa-kör
KASSÁK Lajos (1887-1967) konstruktivizmus MA, Munka-kör
El KAZOVSZKIJ (1948) szubjektív-mitológikus, dobozművészet „új szenzibilitás”-kiállítások
KELEMEN Kettenbrücke (Kelemen Károly, sz. 1948) posztmodern, anti-avantgarde, gesztusfestészet, appropriations art Rózsa-kör, „új szenzibilitás”-kiállítások
KESERÜ Ilona (1933) gesztusfestészet, geometrikus absztrakció, szeriális művészet organikus változata Iparterv
KLIMÓ Károly (1936) radikális eklektika, informel faktúrafestészet, gesztusfestészet –
KONCZ András (1953) radikális eklektika, posztmodern Rózsa-kör, „új szenzibilitás”-kiállítások
KONKOLY Gyula (1941) neoavantgarde, szürnaturalista, pop-art, fotorealista, konceptuális művészet Iparterv
KONOK Tamás (1930) geometrikus-absztrakt, konstruktivista
KORNISS Dezső (1908-1984) nonfiguratív Európai Iskola
feLUGOSSY László (1947) underground avantgarde, neoprimitivista, transzformatív szürrealizmus Vajda Lajos Stúdió, A.E. Bizottság
KÖVES Éva (1965) „megzavart” festmények, szürrealizmus Velencei Biennálé
MULASICS László (1954) enkausztika (technika), nonfiguratív –
NÁDLER István (1938) hard edge, absztrakt, expresszív geometrikus, minimal art Iparterv, Zuglói Kör, „új szenzibilitás”-kiállítások
NYÁRI István (1952) hiperrealizmus, mágikus-realizmus –
PERLROTT-CSABA Vilmos (1880-1955) kontúros-dekorativizmus, fauvizmus neósok, MIÉNK, nagybányaiak, KUT
ROZSDA Endre (1913-1999) absztrakt szürrealizmus szürrealisták (Párizs), Hetek (1956), Európai Iskola
SZŰCS Attila (1967) „talált motívumok”, egyszerűség –
TÓTH Menyhért (1904-1980) fakturális festészet –
UJHÁZI Péter (1940) dobozművészet (bricollage-artistique) –
VAJDA Júlia (1913-1982) konstruktivizmus, nonfiguratív Európai Iskola
WAHORN András (1953) neodada, kubizálás Vajda Lajos Stúdió, A.E. Bizottság
ef ZÁMBÓ István (1950) neodada, parodisztikus abszurd Vajda Lajos Stúdió, A.E. Bizottság
Legolvasottabb
Titokzatos karácsonyi csomagok érkeznek a nyugdíjasokhoz: már el is kezdődött a kézbesítés
Az évtized üzlete volt, ha ilyen autót vett - sok magyar örülhet, hogy bevállalta az egykor lenézett márkát
Megfagynak, mint a farkasfalka az orosz mesében? Kemény télre készül az oroszok előretolt helyőrsége
A szomszédban már készülnek a teljes összeomlásra
Leteszteltünk 18 szaloncukrot – mutatjuk, melyek idén a legfinomabbak
Szijjártó nekiment a „nemzetközi pénzvilágnak”, Magyar Péter azonnal visszavágott
Szijjártó Péter fontos bejelentést tett a Paksi Atomerőműről: megérkezett a régóta várt szállítmány
Megtörtént, amire mindenki várt: nagy bejelentést tett a Revolut
Dührohamot kapott a Tesla-vezér: 120 milliós bírság után az EU teljes megszüntetését követeli
Saját fényezése miatt vészfékezik több Genesis G90
Ezt az esetet felírhatjuk a furcsa visszahívások közé.