A budapesti Arena Plaza új trendet indított azzal, hogy bevezette a kuponrendszert, vagyis első alkalommal április 16-án kuponos szerdát hirdetett - méghozzá egy olyan vásárlói rétegnek, amely nem az úgynevezett "gazdaságos" megoldások iránti érdeklődéséről, hanem a prémium márkák iránti elköteleződéséről ismert.
A hazai piacon ebben a formában eddig nem alkalmazott kuponrendszer meghozta gyümölcsét: a kuponos szerda már első alkalommal közel 20 százalékkal növelte meg a bevásárlóközpont látogatottságát, jelentősen emelkedett az üzletek forgalma is.
Az akció újszerűsége abban rejlik, hogy nem a szűkösebb anyagi helyzetű vásárlók árérzékenységét célozza meg, hanem a felsőbb szegmensek, a prémium márkák közönségére próbál hatni a komoly kedvezményekkel - továbbra is minőségi termékeket és exkluzív vásárlási körülményeket biztosítva számukra.
További részletek