Az átalakulás a vevői szokásokat és elvárásokat is alapvetően megváltoztatta. A kulcs, hogy az online vásárlói döntés lépései egyetlen rendszeren belül, gördülékenyen kövessék egymást és ma már a mesterséges intelligencia használata is elengedhetetlen – mondta Gombár György, az Avaya Magyarország ügyvezetője.
A vásárlás olyannyira áthelyeződött a virtuális térbe, hogy az Egyesült Államokban már sokan autót és ingatlant is személyes megtekintés nélkül vesznek.
Az a cég, aki nem kapcsol időben és nem lép ebbe az irányba, nem csak a fiatalokat veszíti el, hanem az idősebb korosztály jelentős részét is. Nem elég azonban megrendelni egy célzott hirdetést, és arra várni, hogy az eladások majd maguktól kilőnek. „Ha egy potenciális vásárlónak megtetszik egy termék valamelyik közösségi oldalon, akkor azonnal több információt akar, lehetőséget a vásárlásra és akár az ügyfélszolgálattal is kommunikálna – mondta az ügyvezető.
Legolvasottabb
Most érkezett: katonai drónok támadtak Zelenszkij gépére, áttörték a légtérzárat
Felkavaró beszédet tartott a Nobel-díjátadó előtt Krasznahorkai László: a ma angyalai áldozatok, akiket a világ kegyetlensége tett tönkre
Tovább dagad a botrány: több városban is eljutott a gyerekekhez a lárvákban úszó csokimikulás
Cicások figyelem: brutális szigor jön, teljesen megváltozik az állattartás
Már nem készpénzt kérnek karácsonyra a fiatalok: megdöbbentő dolgot írnak helyette a kívánságlistára
Kiverte a biztosítékot a FIFA döntése: őrjöngenek a szurkolók és a vendéglátósok
Sokak rémálma válhat valóra: minden jel arra mutat, hogy a legrosszabbra kell készülnünk
Új utazási őrület söpör végig a világon: meglepően sokan próbálják ki
Az évtized üzlete volt, ha ilyen autót vett - sok magyar örülhet, hogy bevállalta az egykor lenézett márkát