A Fornetti tizenöt országban van jelen, ebből hatban kizárólag nemzetközi kiskereskedelmi hálózatok révén. A 2000-es évek eleji terjeszkedés könnyebb volt, mert a régióban új volt a koncepció, így robbanásszerűen bővülhetett a Fornetti piaca - derült ki abból az interjúból, amelyet Kelemen Szilárd a cég franchise és concept üzletágának igazgatója adott a Világgazdaságnak.
Ma Lengyelország a legnagyobb kihívás, főként, mert le kell rombolniuk a Fornettiről az elmúlt évek alatt kialakult képet, és megújítva újra meg kell ismertetniük a márkát a piaccal. Korábban azt tervezték, hogy Berlinben megnyitják első németországi boltjukat, de ez még várat magára. Időt igényel az induláshoz szükséges feltételek megteremtése.
Kapcsolódó
Cipruson viszont terveiknek megfelelően megnyitották az első öt Fornetti látványpékséget ottani partnerükkel, amely az eddigi eredmények tükrében további öt üzletet nyitna a következő évben.
A boltokban új tésztatípusokkal, teljes kiőrlésű termékcsaláddal, cukrásztermékekkel akarják bővíteni a kínálatot.
A fotó forrása: Pixabay
Legolvasottabb
Váratlan bejelentést tettek a meteorológusok a fehér karácsonyról
Érdekes fordulatok jöhetnek a nyugdíjaknál: erről jobb, ha mindenki tud
Óriási zuhanás a kutakon, ekkor érdemes tankolni
Összeomlott az egyik futárszolgálat a karácsonyi rohamban, forrnak az indulatok
Egy korszak véget ért: megszűnt a Messenger
Karácsony előtt jött a hideg zuhany, több mint száz dolgozót küldenek el
Bepöccentek az oroszok, irgalmatlan pénzt követelnek Európától
MNB: a vártnál jóval alacsonyabb lehet az infláció 2026-ban
Váratlan fordulat a bankszámláknál, minden lakossági ügyfelet érint