Ismeretlen csalók az NKM Energia online ügyfélszolgálata nevében számla elkészülésére hivatkozva küldenek ki e-mailt. Felelős energiaszolgáltatóként, ügyfeleink vagyonvédelmét szem előtt tartva, külön fel kívánjuk hívni mindenki figyelmét a visszaélésekre. A csalásokkal kapcsolatban tájékoztató weboldalt hoztak létre, ahol az ügyfelek minden szükséges információt megtalálnak - olvasható az mvmnext, vagyis az egykori Nemzeti Közművek honlapján.

A csalók különböző e-mail címekről küldik ki a számla elkészültére vonatkozó levelet. Felhívják a figyelmet, hogy az MVM Next hivatalos online ügyfélszolgálati cím ugyfelszolgalat@online.mvmnext.hu, vagy a noreply@mvmnext.hu. Az ügyfeleknek minden esetben ezekről az e-mail címekről megy a hivatalos, hiteles tájékoztatás, amennyiben új számlájuk készül.

Az email-ben érkező elektronikus számlák, vagy számlaértesítőkön minden esetben szerepel az MVM Next-nél vezetett szerződéses folyószámla száma, a számla száma, illetőleg feltüntetik az átutaláshoz szükséges adatokat is (bankszámlaszám, illetve a közlemény rovatba szükséges számsort).

Az MVM Next online ügyfélszolgálati honlapján sosem kérik, hogy adják meg bankkártya adatait, azokat minden esetben a biztonságos banki felületre történt átirányítást követően szükséges csak beírni.

A 2021. január 1-jétől új néven érhetők el az MVM Csoport közműszolgáltatási portfóliójába tartozó társaságok, az NKM márka helyét az MVM vette át, így Magyarország harmadik legnagyobb vállalatcsoportja immár egységes márkanév alatt jelenik meg. A korábbi NKM Energia Zrt. 2021. január 1-je óta MVM Next Energiakereskedelmi Zrt.-ként működik tovább, vagyis ügyfelek már az új cégnévvel kiállított áram-és földgázszámlákat kapják kézhez.