A májusban kezdődött a ceglédi vonal megújítása és július elejére átépítettek két vágányt kétszer 1,2 kilométer hosszon - idézi a MÁV közlését az MTI.
Jelenleg a városligeti elágazás egyik vágányának átépítésén dolgoznak, új vágányt építenek ki, július végétől pedig a munkákat a másik vágányon végzik majd. Emellett elkezdődtek és hétvégenként folytatódnak a váltócserék, valamint 500 méter hosszon kiépítik a vízelvezetést.
A nyár végig tartó felújítás során 5,6 kilométeres szakaszon dolgoznak a szakemberek.
Felhívták továbbá a figyelmet arra, hogy július 27-től ismét változik a menetrend a Budapest-Szolnok-Debrecen-Nyíregyháza-Záhony vonalon. A vasúttársaság azt írta, saját forrásból mintegy négymilliárd forintot csoportosítottak át a ceglédi vasútvonal felújítására, hogy kevesebb legyen a műszaki hiba és pontosabban közlekedjenek a vonatok. Idén a vágányok átépítésén túl a távközlési eszközöket, a biztosítóberendezéseket, a felsővezetéket és a váltófűtési rendszereket is korszerűsítik.
A munkagépek a szokottnál erősebb zajt kelthetnek, a Városligetnél pedig az induló személyszállító vonatoknak és a pályaépítő gépeknek a vasúti hatósági előírások miatt rövid hangjelzést kell adniuk a munkaterületeknél a hajnali és az éjszakai időszak között, ezért a lakosság megértését és türelmét kérik.
Legolvasottabb
„Segítünk kifizetni” – Orbán legérzékenyebb pontjára tapintott az észt elnök
Váratlan fordulat a bankszámláknál, minden lakossági ügyfelet érint
Bepöccentek az oroszok, irgalmatlan pénzt követelnek Európától
Családi megbetegedéseket is okozhatnak a házi készítésű finomságok
Árgomb-tekergetés a rezsicsökkentés? Nem várt helyről kapott kemény kritikát a jelenlegi rendszer
Meglepetés a piacon: a paneleket verik a családi házak
Budapesten működik a világ egyik legmenőbb irodaháza, ahol a munkahelyi élmény veri a mezőnyt
Karácsony előtt jött a hideg zuhany, több mint száz dolgozót küldenek el
Kaczynski nekiment a lengyel elnöknek: „túlzott reakció” volt Orbánt kihagyni