Egy keményebb a verseny a magyar médiapiacon, mivel a globális platformok mellett már az AI-eszközök is csökkentik a kattintások számát. Az Indamedia Csoport hatékony fejlesztési stratégiával kezdte el felvenni a versenyt ebben a helyzetben, aminek meg is lett az eredménye.
A Mediafuture tájékoztatása szerint az Index november első két hetében 51,3 millió kattintást gyűjtött be, a tartalmak között egy 1,3 milliós rekordnézettségű videó is volt.
Az Index 2 millió 143 ezer felhasználóval és több mint 51 millió kattintással toronymagasan az élen végzett november 1. és 14. között a Gemius és a Digitális Közönségmérési Tanács (DKT) adatai szerint is. A második helyen a 24.hu végzett 2 116 704 felhasználóval és 28 738 252 megtekintéssel, a harmadik helyre pedig a Blikk fért fel 2 042 788 felhasználóval és 21 462 419 megtekintéssel.
Óriási, 1,3 milliós megtekintést ért el a Konkrétan Rónai Egonnal című videocast-sorozat november 6-ai epizódja, amelyben a riporter Ziegler Gáborral, az Indamedia vezérigazgatójával, valamint Starcz Ákossal, az Index vezérigazgatójával beszélgetett a Ringier Hungary felvásárlásáról. Szinten kimagasló, 1,2 milliós videoindítást tudhat magának a Blaskó Péter Kossuth-díjas színésszel készült Ficzere-podcast is.