A korábbi tervek ellentétben nem különböző meghajtású autókat fog gyártani a BMW Debrecenben, hanem a teljesen elektromos modellek alá külön padlólemezt terveznek, és ezt fogják gyártani 2025-től - idézte a Magyar Nemzet Oliver Zipse vezérigazgató bejelentését.
A Debrecen melletti fejlesztési területen a korábbi bizonytalanság ellenére töretlenül zajlik az infrastruktúra kiépítése.
A leendő BMW-gyárnak is teret adó Észak-Nyugati Gazdasági Övezetben kiválasztották az ivóvízellátást és a szennyvízelvezetést biztosító közművek kivitelezőjét, az uniós közbeszerzési értesítő szerint a vállalkozók nettó 802 millió forintért végzik el a munkát. Megkezdték az iparterület vasúti kapcsolatának a kivitelezését is, ami közel 55 milliárd forintba kerül.
Az átépítésnek köszönhetően a fejlesztők ígérete szerint a vonalon a lehetővé válik az óránként 80-100 kilométeres sebességű közlekedés a 225 kN tengelyterheléses, azaz vélhetően igencsak nehéz szerelvények közlekedése.
Legolvasottabb
Döbbenetes mi derült ki a Covid-oltásokról, brutális mellékhatásokra figyelmeztetnek a szakértők
Borzasztó tragédia a Városligetben: meghalt Csudai Sándor fotóriporter
Kiszámolták: így teljesít egymillió forint FixMÁP és MÁP Plusz állampapírban
Sok autós már csak akkor veszi észre, amikor késő: ez történik a kocsival, ha erre nem figyelünk oda
Újabb sokk a bevásárlásnál: már ezek a kedvenceink is érintettek
Bejelentés érkezett a SZÉP-kártyákról: őrült költési roham várható, az oka is kiderült
Csendben kicserélnek: a munkanélküliség következő hulláma már a láthatáron, csak így lehet talpon maradni
Itt a vége: négyszáz év után lehúzzák a rolót, nem lehet többé levelet feladni a postán
Olyan ajándékot kapnak a One ügyfelei, amire nem is számítottak