A tranzakció összhangban van a Magyar Telekom alaptevékenységére irányuló megnövekedett stratégiai fókuszával és a szabad cash flow termelő képességének tovább erősítésével - közölték.
Az Origo immár 17 évet átfogó, 1998 decemberében indult működése elismert értékteremtő és meghatározó tényező a hazai médiapiacon. A Magyar Telekom-csoport tagvállalataként az Origo Zrt. az ország egyik vezető médiavállalatává fejlődött, amely több üzleti területen is piacvezető pozíciót ért el olyan üzleti tevékenységeinek köszönhetően, mint az Origo.hu hírportál, a Freemail elektronikus levelezőrendszer vagy az Adnetwork online hirdetési hálózat - idézik fel.
A tranzakció nem igényel versenyhatósági jóváhagyást, és bizonyos üzleti tevékenységek (így pl. a Clickshop és más kisebb súlyú tevékenységek) nem képezik a tranzakció részét - zárul a Magyar Telekom közleménye.